God morgen!!!

Vand

Forumet er livet
Nå er vi snart på tur til politistasjonen - snupppa må ha seg nytt pass! [;)]

Så skal hun i bhg og mamman skal hjem og kose seg til hun begynner på jobb kl 15! [:D]

Ønsker alle en STRÅLENDE dag! [:D]

Morn[:D]
Her har vi vært oppe i lange tider, rukket både oppvask og kaffe.
Idagg skal jeg benytte sjansen til å ta en skikkelig rassia i lekekassa til Yrja-hun er ikke hjemme, så da kan jeg kaste vilt[:D]
Mikael skal og på overnatting i dag, så jeg har helt til i morgen til fri disposisjon-nice!! Skal besøke en venninne som har ei jente på samme alder som Yrja, og tenkte ta med en liten eske med "god bedring tillita frøken som må være hjemme fra barnehagen i dag"-stæsj. Hun elsker fairies, så tenkte finne noe sånt å putte oppi, ei lita bok og en liten bamse. Det suger å være liten og syk[:)]
Skal ta med en liten boks til mammaen og, med teer og lys og sjokkis[:)] Det er slitsomt å være mamma til syke barn!

Mornings :)

Mandag ny uke nye muligheter ;)

Skal trene,vaske kåken å se videre på leilighet :)

Ingen god morgen her!
Magnus har spydd i hele natt, og spyr enda. Ikke mer mat i magen så har så vondt av han når han brekker seg her...
Ingen planer i dag, bare pleie sykt barn!

Hei[:)] og god morgen, jeg ligger under dyna på sofaen og er i dårlig form[:'(] Jonatan er i bhg og jeg var innom butikken og kjøpte nystekte skolebrød....yammy. Så nå blir jeg nok her på sofaen i dag. Sola skinner og det er meldt over 10+ i dag så skulle gjerne vært ute istede! Ha en god dag alle sammen!

hei hei!

Kom hjem sent i går kveld etter kurshelg i Stavanger. Deilig å gjøre voksenting igjen, og supert kurs!!![:)][:)]

idag er jeg mamma på heltid igjen, kjempedeilig det også[:D] tøtta ble sendt sent barnehagen, og jeg og lillebror skal på babysang, så blir det rydding, middagslaging, henting, spising, barneturn og legging resten av dagen før antakeligvis sofaen kaller i 19-tiden en gang [8D][8D]

Ha en fin dag!![:)]

God morgen!!

M Våknet halv 6 idag [>:] Stod i døren inn til rommet og sa hun ville se på film. Jeg sa det var natt enda, og da ble hun bare helt hysterisk og hylte "NEEEEI". Tenkte jeg skulle la være å vekke naboene, så sa at jeg kunne sette på en film til henne, men da måtte hun se den aleine, for mamma skulle sove litt til [8D] Funket fint det, hun satt stille å se nesten hele filmen, før hun kom inn i sengen og koste litt med mamma[:)][:)]

Hun ville ikke i barnehagen idag, var helt hysterisk når jeg tok av Emil-filmen og sa vi skulle i barnehagen. Og bedre ble det ikke da vi kom i barnehagen og alle skulle til å gå ut. Men satser på hun koser seg nå, det pleier å gå fint til slutt [;)]

Nå sitter jeg borte hos mamma og slapper av i stillheten! Skal en tur på senteret snart å finne en kjole til 20års festen min på lørdag [:D]

Ha en fin dag jenter!

Back
Topp