God morgen

Mamma til go`jentene

Elsker forumet
God Morgen Alle Sammen Har alle mammaer sovet godt i natt? Det har jeg... Snuppa fikk mat kl 20.30 og hun sov til kl.05.30.. Det var deillig og stå opp og mate henne.. Hadde fått en god natt søvn på øyet i natt

ÅÅ!! det hørtes deilig ut ja, hva har du i melka da?! [;)] Gutten min våkner hver 3. time han, gjort det siden han ble født. opp kl. 03 og 06 hver natt, håper på at han begynner å sove litt lenger om gangen snart......[:)]

ORIGINAL: may b

ÅÅ!! det hørtes deilig ut ja, hva har du i melka da?! [;)] Gutten min våkner hver 3. time han, gjort det siden han ble født. opp kl. 03 og 06 hver natt, håper på at han begynner å sove litt lenger om gangen snart......[:)]

He he.. Her går kun i rein morsmelk på flaske.... Hun har hatt sine uker med mating  2 ganger på natta.,.. Men det har stabilisert seg nå de siste ukene... Det kan skje at hun våkner en gang på natta men det er veldig sjelden nå[:)][:)] Vi legger henne på soverommet kl 22.00 og hun sover til 5-6 om morran...

Det er så deilig når de sover lenge... Mia har sovet 7 og 8 timer de siste to dagene... Det er så deilig...

hvor mye spiser hun da? min spiser ca.100 ml om gangen når han får flaske.

ORIGINAL: may b

hvor mye spiser hun da? min spiser ca.100 ml om gangen når han får flaske.

Hun spiser 125ml..

Back
Topp