God morgen!!

Stredet

Elsker forumet
God morgen alle sammen!!
Sol,sol, mye sol og høye temperaturer for årstiden!!![:D][:D]
Det sier værmeldinga på frokost-tv!
Å det tegner til å bli en nyyydelig dag igjen, sola er allerede oppe, første maskin med klær sviver, William er avgårde på skolen og mor koser seg med bv foreløpig [:D]
I dag skal jeg begynne å vaske utav babytøy og få tørket det ute i sola [:D]

Ha en superduperfantastisk tirsdag jenter [:D]

God morgen du!
Nei så kjipt med bilene da [:(]. Lykke til hos politiet, og sov godt [:)]

God morgen til dere alle!
ja sola skinner fra skyfri himmel!
deilig!
[:)][:)][:)]

Morn alle sammen. Nydelig i trøndelag å ja[:D].  Håper den siste snøen forsvinner fra gårdsplassen i dag så jeg får spylt den, da blir det sååååå fint.

Morn morn jenter!

Idag skal vi på UL igjen!!![:D] Nå får vi se om morkaka har flytta på seg, og vi får se igjen gullet[:D][:D]
Og jeg SKAL å titte i butikkene!
Har ikke vært i byen på leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge, så nå må ikke gubben nekte meg det[8D]
Håper og å få nydt det fine været som er! Er så deilig å så se sola om morningen når jeg våkner!

Ha en fortreffelig dag jenter!

hei hei og god morgen jenter her er det et alldeles nydelig vær. det kribler i kroppen etter å gjøre ting ute om dagene . får ikke gjort så mye men det er utrolig hvor mye det hjelper på humøret når solen skinner. i dag skal jeg bare kose meg.

Halloisen!
God formiddag! Krøp til sengs igjen i morges jeg, og klarte heldigvis å få et par timer på øyet. Nå har jeg hengt ut en maskin klesvask og nr 2 sviver.
Skal straks gå og hente William på skolen, lovte at han skulle få fri sfo i dag. Så skal vi gjøre lekser i sola på terassen, og til middag blir det grilling [:D]

DET NYDELIGE VÆRET GIR MEG HUMØR OG ENERGI [:D]
Det er faktisk hele 15 grader her

jeg sto først opp syv jeg også, men la meg igjen kl ni og sov til tolv. DEILIG! og nå har jeg bare en solpause, etter å ha sittet en time og lest interiørmagasinet på verandaen med svææære solbriller og klina inn med faktor 20.hehe. klarte å bli solbrent igår, så da må man ta visse forhåndsregler merker jeg[:)] men klager ikke! for et vær!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Hallo jenter!!

Akkurat kommet hjem fra ei venninne jeg. Hun har ei lita jente på 6 uker.. Åhh så nydelig vet dere [:D]

Linnea sover ute i vogna si nå, så nå har jeg litt tid for meg selv. Skal henge opp en klesvask!!

Ha en fortsatt nydelig dag!! Sååååå deilig med sol!!!!

Back
Topp