God Morgen :)

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Hva er planene for i dag jenter?

Jobb til halv 4, deretter trening i 2 timer,litt sol på kroppen så skal jeg gå tur med en kamerat i kveld:)

god morgen[:)] nei i dag vet jeg ikke gitt.. hadde glemt at T skulle på kurs så jeg trodde vi skulle ha hele dagen sammen men men får kanskje gjøre litt husarbeid og kanskje jogge en liten tur hvis halsen tilater det[:)][:)]

God Morgen!

Jeg er fortsatt hjemme med M, nå begynner vi å bli litt huslei altså. Sett alt av filmer, lest alle bøker 100ganger og no vil vi bare bli frisk så vi kan gå i barnehagen igjen [:'(][;)]

Men idag skal vi på middag til kusinen min og sambo. Koselig[:D] Har ikke sett de på evigheter!

God morgen[:)].

Jeg har hatt kvalitetstid med mannen på morgenkvisten etter at snuppa ble levert til bhg. Og herlighet så søtt det var å se hun ENDELIG komme i bhg.

Skal handle i dag og på trening. Så henter jeg jenten min fra bhg og lager middag til oss. Skal så se på skolebøker litt og få reorganisert meg etter islandsturen[:)][:)]

God morgen!! [:D]
Her er mini levert i barnehagen, jeg har allerede vært hos tannlegen. Så nå feirer jeg null hull med små godt og cola [:D][:D] Haha... Var ganske så sikker på at jeg vertfall hadde 2 hull etter mitt store inntak av cola i det siste. Men nei da. [:D]
Nå etter på skal jeg slappe av litt før jeg fikser litt her hjemme igjen og gjør klar til nok ett selskap for sambo.

God morgen[:)]

*Banker i bordet*- vi har nok fått enda en sove-godt-om-natten-baby[:)] Neo puppa i går kveld kl 23.00, sov til 06.45 og puppa også durma vi litt etter det, utrolig deilig. Han har holdt på sånn de siste tre ukene[:)]

Da gjør det ikke noe at han skal ha mat hver andre time på dagen[:)]

Nå har jeg støvsuga og rydda litt og etter neste pupping skal vi gå en lang tur på butikken, i dag bytter jeg ut 30 day shredden med en tur og litt sit ups[:)]

Senere skal jeg lage pølsesuppe til mannen og snuppa kommer hjem (kjøttpølse, gulerot, poteter, purre og buljongvann)

håper alle får en super dag[:)]

Etter jeg leverte Gard på jobb kjørte Emma til bhg, dro jeg en snartur innom jobben for å fikse noe.

Nå sitter jeg her hjemme og har huset helt for meg selv[:D][:D][:D]

Skal vaske masse klær i dag siden vaskemaskinen ikke har funka i helga( en reim som faller av heletiden[:'(])

Til middag lurer jeg på om at det blir ovnstekte nakkekotteletter[:D][:D] nam nam

Back
Topp