god morgen

Tjukkaaa

Forumet er livet
Hva skal jeg ha til frokost?

Skal sende naboen mld etterpå og høre om hun har lyst å låne alis litt - så skal jeg forvandle meg til "the red devil" og få pakking og vasking unna i en fei[:D].

Så skal vi bare kose oss til vi skal legge oss og så imoren tidlig er kurset satt mot ISLAND!!!!

Jeg er forresten myyyye bedre i dag![:D] om det er "fort-frisk" å takke eller hva - det vet jeg ikke, men anbefales å prøve for dem som holder på å bli syk og KAN IKKE bli det[8D].

Hvordan ser dees dag ut da?

mårn!

etter en mildt sagt småstressende dag, m vasking, baking og feiring... skal vi kose oss. Skal ut på tur m søstersen + familie... håååper jeg!

Skal også sende gullet mitt hjem til min mor i morgen, skummert... håper virkelig d går bra!

god tur t il Island tjukka, d blir nok en kanontur!

god bedring, her er jeg 98% frisk[:D]

goo morn!! her var det den vanlige All-bran med hjemmelaget jordbærsylte og banan[:)]

Nå koser jeg meg med en kopp kaffi mens Ådne ser mikkemus klubbhus og Heine sover på trappa. Vi skal straks pakke oss inn i bilen og dra på dagstur til hytta. mormor og morfar er der sammen med søstra til morfar og mannen.

K har veldig lyst å stå litt slalom og Ådne vil gå bortover så vi får se hva vi får til. Heine er forsatt litt for liten til pulken.. De sier vell minimum 6 mnd.

Hvor lenge skal han være hos mormoren sin da chrichri? Skjønner veldig godt at du syns der skummelt altså! hihi - men du har nok veldig veldig gdot av det - og så han kommer til å koooose seg hos mormoren[:)][:)][:)].

ble det fest på deg i går?[8D]

Tauza: skulle ønske at jeg var så flink å spise sunn frokost hele tiden...[&:][8|]

Her ble det fleskepannekaker til frokost[:-]

God morgen[:)]

Så bra at formen har tatt seg opp!

Jeg fikk omtrent ikke sove før klokken 4 i natt, men etter det gikk det greit. Det er alt for varmt på sykehusrommet, romvenninna ligger på drypp som det kommer klikkelyder fra, det er lyst og det kommer mennesker inn og sjekker hvordan det går med naboen med jevne mellomrom (hun har premature rier[&:]).

Nå har jeg akurat spist frokost i kantina (!) sammen med noen veldig søte jenter, så det var jo bra. Ellers sitter jeg og ser på alpint mens jeg venter på legevisitten. Har jeg flaks, kommer de litt tidlig (kanskje jeg kan nyte godt av at ting er litt mer akutt med romvenninna?), og så kan jeg få komme hjem i formiddag.

Håper!

God morgen[:)]

Deilig morgen!
Mannen og jeg var ute en liten tur i går kveld, mine foreldre satt her og passet våre søte små. Lillebror fikk da flaske kl ti og sov til klokka seks i dag[:-][;)]
Det var kjempe koselig å være litt sosial igjen.Vi dansa og kosa oss og det var morro å se igjen gamle venner[:)]
passet bra at vi dro minuttet før politiet dukket opp[8D](stor fest på et lokalet, masse overfulle folk, glad jeg ikke drakk).

Nora sov til ni i dag og vi har nettopp spsit brødskive med prim til frokost og nå "koser" jeg meg med en kopp ammete.
Mannen ligger på sofaen og snorker, han trenger nok å sove litt i dag enda vi ikke var så sent hjemme[8D]

Ønsker alle en flott dag[:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Hvor lenge skal han være hos mormoren sin da chrichri? Skjønner veldig godt at du syns der skummelt altså! hihi - men du har nok veldig veldig gdot av det - og så han kommer til å koooose seg hos mormoren[:)][:)][:)].

ble det fest på deg i går?[8D]

Tauza: skulle ønske at jeg var så flink å spise sunn frokost hele tiden...[&:][8|]

Her ble det fleskepannekaker til frokost[:-]

ble familieselskap m kaker og pizza til kvelds...avslutta msiste episode av dexter sesong 3...så lite m fest[:-]

han skal være der til vi kommer, senest fredag!

God dag!

Her skjer det ikke mye i dag skal jeg si deg. Er ganske så fint vær ute så vi har tatt opp pølser fra fryseren nå. Skal nok ut å grille pølser når det blir litt varmere ute. Så skal jeg vaske og rydde til klubb i morgen.

God morgen [:)]

Jeg sov til 11 idag, kjempe deilig. Nå skal jeg finne frem vaskebøtten, sette musikken på fult og få svingt over gulvene litt. [:D]
Etterpå tar jeg på meg joggesko og gåår bort til mamma hvor Mathea er. Nyydelig vær her idag [:D][:D]

Go tur imorgen Tjukkaaa [:D]

Ha en strålende dag jenter [:)]

God "morgen" [:D]

I dag fikk jeg sove lenge, vi står som oftest opp med jentene annenhver dag i helga. Så etter frokost (cheerios med banan og melk for min del) dro vi på tur opp til skolen vi sogner til. En del oppoverbakker dit, så vi tok Nora på akebrettet mens Tuva gikk. Så lekte ungene masse på alle lekeapparatene som var der. Deilig å være ute, selv om det var litt kaldt.

Snart skal jeg lage middag, og så har de andre her i huset ønsket seg vafler til dessert, så da får vi prøve å få til det da....[:)]

Back
Topp