• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

God morgen..

sandra 22

Gift med forumet
God morgen..

I dag skal jeg rydde litt mere i klær,herregud så mye klær det blir av bare en liten tass[:)]
Men de vokser jo ut av klær super fort..

Ellers skal jeg pakke litt klær til i morgen,da jeg skal bli med Mikael på gårdsbesøk..Tror det blir koselig,der skal vi grille,ake,se på masse dyr...osv..
I dag har de karneval å der er han Brannmann,hehe tøffingen min[:D]

Ha en fin dag..

God morgen! Og det er en virkelig god morgen [:D] Jeg skal ENDELIG på jobb igjen!! Har vært på jobb EN dag de siste 2,5 ukene, så jeg GLEDER MEG! [:D][:D][:D] Og itillegg gikk det så fort å kle på og komme i barnehagen i dag at jeg har et helt kvarter nå før jeg skal møte en kollega som kjører i dag.  FANTASTISK [:)]

I dag er det torsdagsmiddag hos søstern, det er alltid koselig. I kveld skal jeg finmale litt på kommoden, så den blir ferdig til i morgen, for da kommer mamma! Blir en skikkelig koselig helg.

Håper alle får en strålende dag!

God morgen! [:)][:)]

God morgen her også, ungene sov til klokka ringte og enda litt lengre, og de skal i barnehagen i dag!! [:D][:D] Der har de ikke vært siden mandag i forrige uke, og jeg GLEDER meg til å være hjemme alene i dag! [:D] Jeg stikker på PulsSpinn og Pump kl 9 da, men etterpå skal jeg bare hjem til dusjen og sofaen, sove litt der før jeg går ut med søpla, henger opp klær og henter småttisene igjen. Og i kveld kommer sambo hjem igjen! [:)]
Det er forresten -5 grader ute, så kaldt har vi ikke hatt det på leeeenge!

Ha en fin torsdag dere! [:)]

Back
Topp