God morgen!!!

leja

Glad i forumet
God morgen! Drar snart til sykehuset. Krysser fingrene for at sukkret i urinen på forrige legetime bare var fordi jeg hadde spist endel snop den dagen. Nå har jeg ikke spist noe snop på en uke, og har tenk å fortsete å være flink. Etterpå skal jeg unne meg litt shopping. Ha en fin dag alle sammen

god morgen ja!! lykke til på sykehuset, jeg krysser fingre sammen med deg, leja[:)] så flink du har vært!!! håper og tror at det her går skikkelig bra for deg[:)] jeg skal bake brød igjen og til fysioterapi idag, og ikveld får jeg besøk av en gjeng som skal glo på dansefeber sammen.hehe. vi kjenner hun ene der, så da føler jeg nesten at jeg mååå se selv om jeg ikke er så grusomt danseinteressert skal jeg innrømme. men koselig med besøk![:)][:)]

God morgen og lykke til på sykehuset kjære leja!! Det går nok sikkert helt fint skal du se. Krysser fingrene her![:)]
I dag skal jeg vaske klær og rydde litt og siden skal jeg ha kjøretime [:)]

God morgen alle snupper [:)]
Her er det deilig sol og blå himmel, så nå skal jeg straks ut en liten tur.

Lykke til på sykehuset idag leja.

Ja da har jeg helt i meg tre glass med vann med enorme mengder søtningsmiddel i. Ble kjempe kvalm. Da jeg kom lå blodsukkeret på 4,5 og to timer etter disse glassene var jeg på 8. 3-6 var normalt trodde hun som testet. Nå må jeg da vente helt til legetimen min den 10 april for å høre hva dette resultatet betyr. Ganske irriterende

Back
Topp