GOD MORGEN

mammanteFreddyogBeth

Elsker forumet
Heia og god morgen til alle mann eller kanskje jeg skal si alle damer hehehe.. Skal dere finne på i dag da?? Er dere på jobb?

Jeg skal bare være hjemme å kokkelure jeg hehe, litt små sur er jeg siden mannen min ringte å ba meg komme å taue han opp på jobb pga han hadde gått tom for bensin.. grr[:@] Så får jeg sovet noe mere i dag hmm nope. HEHEHE[:D] 

Vel dere får ha en riktig god dag både på jobb og i hjemmet[:D] Klem fra meg

ååå kan jeg komme å passe nurk sammen med deg[:D] sniffe baby hihi..

GOD MORGEN JENTER!!!

har ikke noe planer for i dag utenom at jeg skal til fysioterapi litt seinere... for meg virker det som det kommer til å bli en kjedelig dag av en eller annen grunn... får håpe det ikke blir det da[;)][;)]

Sitter dautrøtt på jobb etter nok en natt full av doturer og rare (og skumle) drømmer. [&:] 

Ingen store planer utover det bortsett fra at vi kommer et hakk nærmere ferdig bad i kjelleren. I dag kommer nemlig eletriker og ordner spottene i taket pluss lys over speilet. Herlig! Skal feire med et deilig bad en gang denne uken! [:)]

Hei. Jeg sitter på jobb og prøver å få ting gjort. Kjenner på meg at influensaen kommer sigende, så jeg vurderer å dra hjem og legge meg under dyna....men så har jeg ikke så lyst til det heller. Jeg er bare snufsen. Kanksje jeg er bare utslitt etter gårsdagen, hvor vi feira min manns bursdag og hadde 17 gjester til kaffe og kaker.......Det hele gikk veldig bra!!!

God morgen unge damer![:D]
Jeg er hjemme som vanlig...litt kjedelig[:'(] Men senere i dag skal jeg på yoga for gravide for første gang!! Det blir spennende![:)]

Godmorgen!!!!!!!!!!
Meg å minsten koser oss med en seeen frokost!!![:D][:D][:D]

Var heldig å rakk å dusje før han våknet.

Har sovet elendig i natt!!!
Gubben er endelig hjemme, og delte seng med meg i natt.......
Sover mye bedre uten ham!!![:@][:@][:@]
(han sover ofte på sofaen, da![:D][:D][:D])
Han sover urolig, jeg våkner lett+++jeg er forkjøla og må bruke nesespray
i løpet av natten+++ vondt i mge/rygg/hofte+++ekle drømmer[:@][:@]
(han sover ofte på sofaen, da![:D][:D][:D])

Skal bare kose oss til jeg skal på kveldsvakt![:D]

Ønsker dere alle en strålende dag!!!!

sitter her og spiser en god frokost ved bordet og tar en titt på forumet med det samme. har nettop flyttet inn i den nye boligen vår så det er rot over alt[:o] får ikke gjort noe før bygg folka er ferdig å sånn og det tar ca to uker..vi skal få nytt bad,kjøkken,male over alt innvendig ,bytte dører osv osv osv..så det er en del som må gjøres.men jeg slipper unna[:D]stakkars mannen min[:D]han går både på jobb og stresser med boligen etter jobb....

jeg skal bli med å møblere å sånn når alt manne arbeidet er ferdig[;)]vaska ut den gamle leiligheten i går kveld og leverte nøklene,tror nok at jeg kommer til å savne den gammle leiligheten vår oxo men det er supert å eie enn å leie...

er sykemeldt så jeg kommer nok til å være hjemme helt til jeg føder[;)]orker ikke all den stressen på jobb...har kjøpt nytt kombiskap så jeg sitter her og venter på at de skal hente den i dag.kan ikke gjøre noe før de er kommet..så etter det skal jeg ut å handle litt og besøke mamma...ikke noe stooort i dag nei...HA EN RIKTIG GOD DAG ALLE SAMMEN

Nå har jeg nettop snakket m eiendomsmegleren som solgte oss huset.. vi har fått lekasje på taket så det renner ned i trappa til kjelleren og ned på kjøkkenet, ser ut som vi kan få det på forsikringa iallefall heldigvis.
Ellers skal jeg og min kjære te kristiansand når han er ferdig på jobb å handle fliser til badet og kikke på badekar[:D] ut m den ekkle dusjen hehe..

god folk har noe å styre med om dagen. gratulerer m nytt hus SiBeL[:D]

Er Gravid<3<3<3<3<3<3

Tusen takk,er sååååååå glad for at vi fikk kjøpt noe til slutt uff det er bare sååå digggg...var på utkikk i over 6 måneder,hadde ikke tålmodighet lenger[:D][:D]budene på leilighetene og boligene tok jo helt av det var jo noen som gikk over en million av prisantydning[&:] boligmarkedet er helt syyykkk for tiden..

dusjen, badekaret, vasken og alt på badet i den nye boligen er skikkelig ekkel[:D][:D]fatter ikke hvordan huseieren har klart seg i det møkka badet[:)]kjøpte nytt massasje boblebadekar,fliser,nye dører,alt av materiale rett og slett og en bra dusj[:D]pengene flyyyyyyyyrrrrrr...vi fikk jo nøklene på torsdag men jeg turde ikke å dusje i den ekkle dusjen.fikk ikke dusjet på noen dager så jeg gikk til mamma for å dusje i går hehhehehe[:D] 

ja deili å komme inn i et annet(nytt) hus. men ik så digg når en ik klarer å dusje der. jeg mister matlysten når jeg går inn på det ekkle kjøkkenet her som er fra 75 og er helt brunt i taket pga vannlekasje.. kommer nytt kjøkken før freddy kommer til verden og nytt bad her og.. Tror di trodde de var lure i den tia det ble bygd her hehe men da tok di feil hihi[:D]

nytt hus må være så deilig!! :) men håper den lekkasjen forsvinner ja!
jeg skulle egentlig gå og svømme idag, men fikk beskjed om at det var stengt der idag, så da blir det onsdag og fredag istede:) så idag skal jeg lage meg en god middag siden mannen jobber overtid, og ikveld får jeg besøk av en venninne (VAFLER!)[:)][:)] og så skal jeg vagge meg bort på senteret her og kjøpe nyte puter og stearinlys! wohoo[:)]

Back
Topp