Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mini18
Go morgen ja [:D]
hatt en fæææææl natt i natt.. trodde nesten det var noe på gang hadde så vondt.. og i tillegg pressa dt i magen og.. men dt gikk da over til slutt.. og nå sitter jeg her lys våken selv om jeg ikke har sovet noe særlig i natt[8D]
men får jo vaska mye klær i dag da [:D]
hihi
ORIGINAL: Ida123
ORIGINAL: Mariannek
God morgen jenter... [:)]
Siste dag jeg må stå opp hal 8... [:)] Siste arbeids dag...
I morgen er det permisjon.... [;)] Det skal bli GODT.... [;)]
Ha en super dag alle sammen...
Så deilig da![:)]
Håper du får en fin siste dag på jobb før permisjon![:D]
ORIGINAL: Silje_
God morgen.. [:)]
Støtter mini18, og sier at jeg har hatt en skikkelig jævlig natt i natt.. Vondt i magen og sykt vondt i bena..
Men heldigvis bedre nå.. [:)]
I dag må jeg rundt på disse her kjekke konteren (trygdekontore, og sosialkontore) og kjefte litt.. Har ikke fått de pengene jeg har rett på..[:@]
Men.. ønsker alle sammen her inne en kjempe fin dag.. [:)]
ORIGINAL: kalista
God morgen!! [:D] Det er sol ja, men det ser ut til at det harr bynt å skye over... Nå skal jeg straks gå å lage frokost til meg og lillegutt, og gi han medisinen hans som han hater...[:'(] Bra det bare er 3 dager igjen! Har ingen store planer for dagen, må vel vaske opp og vaske litt klær vel [;)] Håper alle får en flott Mandag!!
ORIGINAL: Ålesund0804
GOD MORGEN JENTER [:D]
Her har vinteren funnet ut at den vil ta et besøk, håpe det blir en snarvisitt...
I dag har jeg ikke tenkt å gjøre noe som helst spesielt. Kose meg hjemme, se tv, surfe på nett osv [:)] Kanskje jeg skal vaske seng og re opp også?!??
Ønsker alle en flott dag [:)]
ORIGINAL: Smulan
men det føltes liksom som vi tenker så ulikt iblant, og da blir jeg redd at det vil vise seg at vi tenker totalt forskjellig når lillgutten våres er kommet, slik at vi ikke klarer å enes om hvordan han skal oppdras osv.
[:)] Ha en fin dag alle sammen!!