God morgen!!!!

Ida123

Elsker forumet
God morgen jenter!

En tidlig start her idag! Lille Nurket "klaget" uansett åssen jeg lå i senga, så
til slutt gav jeg opp! Dessuten begynte jeg å bli sulten også.... Får nok heller ta meg
2 minutter senere idag.

Det er SOL ute!

Ha en finfin dag!

ORIGINAL: mini18

Go morgen ja [:D]

hatt en fæææææl natt i natt.. trodde nesten det var noe på gang hadde så vondt.. og i tillegg pressa dt i magen og.. men dt gikk da over til slutt.. og nå sitter jeg her lys våken selv om jeg ikke har sovet noe særlig i natt[8D]
men får jo vaska mye klær i dag da [:D]
hihi

Usjda! Hørtes ikke noe særlig ut! Godt det gav seg til slutt da!
Greit å få unna litt klær ja![:D]

God morgen jenter... [:)]
Siste dag jeg må stå opp hal 8... [:)] Siste arbeids dag...
I morgen er det permisjon.... [;)] Det skal bli GODT.... [;)]
Ha en super dag alle sammen...

ORIGINAL: Mariannek

Så deilig da![:)]
Håper du får en fin siste dag på jobb før permisjon![:D]

God morgen.. [:)]

Støtter mini18, og sier at jeg har hatt en skikkelig jævlig natt i natt.. Vondt i magen og sykt vondt i bena..
Men heldigvis bedre nå.. [:)]
I dag må jeg rundt på disse her kjekke konteren (trygdekontore, og sosialkontore) og kjefte litt.. Har ikke fått de pengene jeg har rett på..[:@] 

Men.. ønsker alle sammen her inne en kjempe fin dag.. [:)]

ORIGINAL: Ida123

ORIGINAL: Mariannek

Så deilig da![:)]
Håper du får en fin siste dag på jobb før permisjon![:D]

Takk for det.... [:)]
Satser på at det blir en travel dag, med mye folk og bare kos.... [;)]
Men kommer meg ikke på jobb river jeg meg ikke løs fra maskinen nå..... [&:]
Ha en fin dag Ida123[:D]

ORIGINAL: Silje_

God morgen.. [:)]

Støtter mini18, og sier at jeg har hatt en skikkelig jævlig natt i natt.. Vondt i magen og sykt vondt i bena..
Men heldigvis bedre nå.. [:)]
I dag må jeg rundt på disse her kjekke konteren (trygdekontore, og sosialkontore) og kjefte litt.. Har ikke fått de pengene jeg har rett på..[:@] 

Men.. ønsker alle sammen her inne en kjempe fin dag.. [:)]

Godt du er bedre nå da![:)]
Lykke til med kjeftinga![:D]

ORIGINAL: AnetteK

God morgen God morgen[:D] Første dag med jobbefri.. kjempedeilig![:D] Sola skinner og alt er bra.. litt tidlig opp jeg også.. får ikke sove mer når jeg må på do i ett allikavel heh

Så deilig med første jobbfri dagen da![:)] Du får kose deg masse![:D]

God morgen!! [:D] Det er sol ja, men det ser ut til at det harr bynt å skye over... Nå skal jeg straks gå å lage frokost til meg og lillegutt, og gi han medisinen hans som han hater...[:'(] Bra det bare er 3 dager igjen!  Har ingen store planer for dagen, må vel vaske opp og vaske litt klær vel [;)] Håper alle får en flott Mandag!!

GOD MORGEN JENTER [:D]
Her har vinteren funnet ut at den vil ta et besøk, håpe det blir en snarvisitt...
I dag har jeg ikke tenkt å gjøre noe som helst spesielt. Kose meg hjemme, se tv, surfe på nett osv [:)] Kanskje jeg skal vaske seng og re opp også?!??

Ønsker alle en flott dag [:)]

ORIGINAL: kalista

God morgen!! [:D] Det er sol ja, men det ser ut til at det harr bynt å skye over... Nå skal jeg straks gå å lage frokost til meg og lillegutt, og gi han medisinen hans som han hater...[:'(] Bra det bare er 3 dager igjen!  Har ingen store planer for dagen, må vel vaske opp og vaske litt klær vel [;)] Håper alle får en flott Mandag!!

Ja, ser dessverre ut som det har begynt å skye over her å...

Lykke til med "medisingivinga"! Og ha en fin mandag[;)]

ORIGINAL: Ålesund0804

GOD MORGEN JENTER [:D]
Her har vinteren funnet ut at den vil ta et besøk, håpe det blir en snarvisitt...
I dag har jeg ikke tenkt å gjøre noe som helst spesielt. Kose meg hjemme, se tv, surfe på nett osv [:)] Kanskje jeg skal vaske seng og re opp også?!??

Ønsker alle en flott dag [:)]

Deilig med en kosedag da[:)]

God morgen! [:D]

Har sovet godt i natt jeg [:)] sitter og spiser frokost og koser meg! Deilig!
Håper alle får en fin fin dag!

ORIGINAL: Bollapinnsvin

God morgen! [:D]

Har sovet godt i natt jeg [:)] sitter og spiser frokost og koser meg! Deilig!
Håper alle får en fin fin dag!

Så heldig du er da![:)]

Kos deg videre idag![:D]

go morgen jenter[;)]
her blir det ikke våren i år tror jeg,det snøger[:'(]
ha en fin dag alle sammen[:D][;)]

God morgen alle sammen[:)]
I dag skal jeg ikke gjøre noe spesielt. Rydde litt, kanskje vaske litt klær, lage middag. Må en tur på apoteket. Har begynt på få halsbrann og det er PYTON[&:] Gikk ut over nattesøvnen i helga.....og det er ikke mye bra på TV på natterstid..............

Ønsker dere alle en kjempefin mandag[:D]

God morgen (eller formiddag er det vel nå kanskje ja...[:D]) jenter!!
Trodde jeg hadde sovet relativt godt jeg da, men så merker jeg at jeg føler med kjempesliten. Rart!
Men kan vel skyldes at humøret ikke har vært helt på topp i løpet av helgen. Har følt meg litt lei meg, og i går kranglet jeg og samboer litt. Ikke noe alvorlig, bare om planer for barnerommet (skulle sette opp bilder osv), men det føltes liksom som vi tenker så ulikt iblant, og da blir jeg redd at det vil vise seg at vi tenker totalt forskjellig når lillgutten våres er kommet, slik at vi ikke klarer å enes om hvordan han skal oppdras osv. Vi er jo fra ulike kulturer (han fra ungarn og jeg fra Sverige) - og moren hans er "ganske" involvert i så og si alt, tror han lytter mer til hva hun mener om ting enn hva han gjør til meg... [:(]
Vel, får ta problemene når/om de kommer.

Solen skinner hvert fall fra en klarblå himmel! Skal prøve å få tatt en spassertur, kanskje humøret letter av det... [:)]  Ha en fin dag alle sammen!!

God morgen jenter!!!

Uff, ryggen tar knekken på meg snart tror jeg... skikkelig kranglete hver morgen! Men nå skal jeg dusje, kle på meg og ut å spise frokost med ei venninne og datteren hennes på 10 måneder! Gleder meg[:D] Blir sikkert ikke mer utålmodig av det... hehe...
ha en fin dag alle sammen!!

ORIGINAL: Smulan

men det føltes liksom som vi tenker så ulikt iblant, og da blir jeg redd at det vil vise seg at vi tenker totalt forskjellig når lillgutten våres er kommet, slik at vi ikke klarer å enes om hvordan han skal oppdras osv.
[:)]  Ha en fin dag alle sammen!!

Forstår hva du mener med å være litt redd for hvordan det skal gå å oppdra et barn sammen! (Selv om vi begge er fra Norge, er vi nok ulike her også). Og vet jo at mange forhold ryker når det kommer barn inni bildet.
Men vi får satse på at alle vi har forhold som styrkes av å få barn sammen [:D]
Håper humøret ditt kommer seg i løpet av spaserturen [:)]

Back
Topp