God morgen!

Stredet

Elsker forumet
God morgen alle sammen!!
Er alt oppe og i gang med helgevasken!! Har ikke sovet et sekund i natt [&o]. Så det var lie greit å ta fatt!
Så får vi sove siden.

BOBLER!!! Det var trist med sparta i går gitt! MEn er sikker på at de "reiser kjerringa" i mårra!
Oilers vant!

GLAD LØRDAG TIL ALLE!!! [:D]

God morgen fra meg også!

Ja, det var surt!! Men nå er det 2-2 i kamper da, så håpet er fortsatt veldig brennende!!! [:D] Ny kamp i morra og tirsdag [:)]

I lokalavisa i dag stod det "Vart du skræmt no, Shampo??"

Og det tror jeg han ble!!! De scora seiersmålet bare 1 minutt før full tid! Vi pressa dem HELE tida!!!!! Og desverre fikk de LOTS med hjelp fra dommeren i går også!!

Thor Olav Johnsen er en J... /%¤&"%)(/!=)¤§%)/%&=)(/§# Og det er klart at akkurat HAN skal dømme hver j....... /"¤&)/(%&)/"!&%=("!%&=( kamp i semi'n!!!??? [:@] Vi har spilt 10 kamper med Johnsen som dommer i år og har tapt 9 av dem. Det sier LITT om hvor mye den dommeren hater Sparta!!

Spartas trener sendte inn en klage til Norges hockeyforbund, for å si at de følte seg urettferdig behandla av den dommeren og ønsket å få en hvilken som helst annen dommer i semifinalerunden. Hva endte det med?? Joda, de plukket ut AKKURAT den forbanna møkkadommeren til å dømme ALLE 7 kampene OG de ga Spartas trener en bot på 5000kr!!!! For det var vist ikke LOV til å klage!?!?! [&:] [:@] [:'(]

Rino Løkkeberg som nar radiosendinga her i Sarp var så forbanna at han skrek på direkten i går, og han pleier ALDRI å legge skylda på dommer'n. Han sier det rett ut når han synes gutta våre fortjener å tape.... Han sa han skulle løpe etter dommer'n helt hjem til Manglerud etter kampen! Håper han gjorde det!

ORIGINAL: BlåBobler

Ja, det var surt!! Men nå er det 2-2 i kamper da, så håpet er fortsatt veldig brennende!!! [:D] Ny kamp i morra og tirsdag [:)]

Og det tror jeg han ble!!! De scora seiersmålet bare 1 minutt før full tid! 

Håper virkelig at'n ble skræmt!!! Heia Oilers og Sparta! DET SKAL BLI FINALE DET!! [;)]

ORIGINAL: Stredet

Håper virkelig at'n ble skræmt!!! Heia Oilers og Sparta! DET SKAL BLI FINALE DET!! [;)]

Tenk om det kunne skjedd?? [:)]

Men desverre med Johnsen som dommer i de to neste kampene også, som kommer ikke Sparta til Finalen. Sånn er det bare... Og det er JÆVLIG surt [&o] [:(] 

ORIGINAL: Stredet

Tenk om det kunne skjedd?? [:)]

Men desverre med Johnsen som dommer i de to neste kampene også, som kommer ikke Sparta til Finalen. Sånn er det bare... Og det er JÆVLIG surt [&o] [:(] 

JODA JODA!! JEG KRYSSER FINGRENE FOR DERE!!!! BLÅÅÅÅE BOOOBLEEEEER!

MEN NÅR vi kommer til finalen så er det en annen sak [;)]

goood morgen til dere alle sammen! det er så deilig med en skikkelig vårdag, og det er faktisk sol i bergen. I'm in shock! nyt livet alle dere svangre damer[:)]

Back
Topp