God morgen

Elisabeth1985

Glad i forumet
God morgen alle sammen!

Hvordan har natta vært??
Her har faktisk natta gått ganske bra, sett bort fra at Sondre ikke sovnet før like etter 22, så det ble ikke mye alenetid på meg i går kveld. Men han sov bra i natt, og våknet vel ikke før 5-tiden, men sovnet og sov videre i egen seng faktisk. Morgen var det kl 8 i dag. Deilig!

Hva skal dere i dag?
Her har det kommet masse snø i natt, igjen, så jeg har allerede vært ute og brøytet. Vurderer en tur ut med Sondre siden gradestokken bare viser -6 for en gangs skyld. Han hadde ikke akkurat hatt vondt av litt utetid, blir ikke mye av det om dagen!
Ellers har vi vel ingen planer. Jeg skal nyte resten av kaffekoppen min nå, og kanskje enda en etterpå, og så skal jeg aktivisere oss. Sondre leker med biler og baller på gulvet, og kom akkurat for å fortelle meg at bamsehunden hans hadde bæsj i bleia [:D] Så vi måtte på badet og tørke hunden litt i rumpa. Mye rart de har for seg om dagen.

Vel, ha en fin dag alle sammen, nyt siste rest av helga!

God dag Elisabeth [:)]
Så kjekt at gogutten din sov i natt da.
Snuppa her sov også i hele natt og var "fedi og opp" kl. 6.30. Det er jo levelig [:D]

Her hos oss regner det, 1-2 pluss grader, klink is overalt og skikkelig ras-vær [:'(]
Blir nok en innesøndag i dag, så vi får se hva vi skal finne på av aktiviteter.

Ha en strålende dag [:)]

det er herligt å få sove ut ja,
har drevet med diskusjon og planlegging oa forbedringer av kjøkken og skaplasse i gangen og ellers i huset , enten har me alt for mye eller alt for liten skap plass [8D]....det ser altid rotet ut og jeg ønaker at alt vi har skal ligg bak skap så ser det reinere og ruddigere ut ....vi er alle rohoder i vår familje så vi får prøve å få ordne oss slik atr vi kan se ut som en ryddig familje og gjemme alt bak skuffer og skap ...LURT ...IKKE SANT

Hallo[:D]

I dag sov mini, gubben og jeg til kl 9....det var deilig det.
Nå er eldstegutten hos en kamerat, mini sover Vi har akkurat gått oss en lang tur...er en deilig vinterdag her i dag. Nå skal jeg lage ferdig småmaten vi skal ha til middag også skal jeg sjekke om vaskemaskina mi virker...tror ikke den har lyst å leve så mye lenger...i går kokte den vasken min.

Back
Topp