God morgen...

Suverina

Gift med forumet
God morgen alle sammen... [:)]
Håper dere alle får en super dag i dag...
Skal selv på jobb nå til kl 3, så er det hjem til det vanlige husarbeidet og slikt.... Å daten med sofan....[:)]

Ha en fin dag....

God morgen jenter !

Er på jobb som vanlig i dag. Skal prøve å svømme til kvelden og gjøre litt husarbeid.

Ha en fortsatt fin dag alle sammen [;)]

God morgen jenter

Dagen idag blir en vanlig dag. Skal ikke noe såesielt. Kunne tenkt meg å bare ligge å sove, men det går visst ikke det.

Ha en fin fin dag[:)]

GOD MORGEN JENTER [:D]
En grå og regnfull dag her i Ålesund, men jeg har heldigvis bil når jeg skal ut...
Idag skal jeg til akupunktur og til fysio på "bekkentrening", ellers blir det jobbing med å skrive sluttvurdering av studentene. Så blir nok mye foran pcen idag!
Ønsker alle en flott dag [:)]

MÅÅÅÅRN KJÆRE JENTER[:)]

Ja, da skinte sola inn i vinduene i stua, og jeg...vel sitter her som vanlig[8D] Egentlig veldig trøtt...men skal få unna litt husarbeid i dag, men måtte bare innom her en tur[;)] 

Så må hundene mates...klær skal legges sammen...kjøkkenet skal ryddes og gubben skal få nystekte pannekaker til middag når han kommer hjem fra jobb[;)] 

I natt var det ett ufyselig vær...men fikk så god følelse i kroppen når jeg hørte regnet mot taket...er jooo så lenge siden sist at det rett og slett bare var deilig[:D] Når går det endelig framover mot vår JENTER!!!![:D]

God morgen alle sammen!! I dag skal jeg vaske gulva i 1. etg, så da blir jeg vel liggende på soffan med vondt bekken resten av dagen [&:] Men det er jo forsåvidt greit, det er jo super-onsdag på TVN med Gilmore Girls, Uggly Betty og Lost også har jeg påske-egg og påske marsipan!! [:D] Håper alle får en flott onsdag!!

God dag jenter![:)]

Idag må vi en tur innom NAV for å få oppklaring i noen ting vi lurer på[:'(]
Ellers ingen planer[:)]

Back
Topp