god morgen!

munter

Forumet er livet
Ser det er flere som er oppe allerede.[:D]
Hva skal folket i dag da?[8|]
Jeg skal være bikkjevakt, og tar det ikke lang tid, så de blir hentet relativt tidlig drar jeg og bader.[;)]
Det er så deilig å bevege seg i vann, da får jeg myka opp kroppen litt også[:)]

Ha en fin dag alle sammen!!
[:)][:)][:)]

God morgen.... [:)]
Skal en tur på jobb om 1 time.
Så skal jeg til lege kl 2 i dag... (den ekstra kontrollen de ville ha)
Ellers skal jeg bare kose meg i kveld... [:)]

God morgen alle sammen

I dag er jeg på jobb som vanlig. Men skal heldigvis ikke jobbe lengre enn til 12.00 i dag. Skal se om jeg kommer meg på trening i kveld, ellers bare slappe av.

Ha en fin dag alle sammen [;)]

God morgen!!!!

I dag skal eg på jobb, men først skal eg til legen!!!

Håper alle får en flott dag!!! [:D]

her blir det rydding hjemme, og ellers ikke noe store strabaser.
Skal på GU med UL på Volvat senere i kveld. Da får jeg se hvor stor han har blitt og hvor stor han kmmer til å bli muligens..... og håper de kan bekrefte at det er gutt..... hehe

go morgen alle sammen[;)]
i dag skal jeg på jobb,
ønsker dere en fin dag[:D]

Er det lov å bade når vi er komt så langt i sv.skapet?? Jeg fikk vite jeg ikke kunne bade etter uke 34...

MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRRNNNNNNNNN jenter[:D]

Her i huset våknet man til ett bråk uten like...så måtte jo stå opp da...og joda vi har en ny utbryterkonge i huset...hun som fikk valper har liksom valperom her nede i 1. etasje...og vi har stengt av slik at hun ikke skal komme seg ut...men NEIDA...når jeg kom ned...sto hun sååååå blid og fornøyd[8D]

Sitter her i morgenkåpen da...under ett pledd...og sånn blir jeg vel sittende en stund før jeg evt gidder å kle på meg[8D] så får jeg vel spise litt sjokkis og kanelsnurrer jeg laget i går...før man kanskje må vaske litt klær og sånt da...[:)]

Jeg har heller aldri hørt at man ikke kan bade helt frem til fødsel. De anbefaler jo å sitte i badekar når man har rier....[8|] Hvis ikke jeg har misforstått da.... Selv er jeg en del i svømmehallen, synes det er kjempe deilig [:D]

GOD MORGEN JENTER [:D]
Jeg skal snart en tur på jobben, må observere litt. Siste uka nå før jeg går ut i permisjon. Er jo egentlig 100 % sykmeldt i tillegg...
Så skal jeg se om jeg får besøkt ei venninne som har vært på ferie i over 2 måneder. Så gleder meg til å hilse på henne igjen, og ikke minst: dattera på snart 5 måneder. Ho har sikkert blitt kjempestor [:)]
Ønsker alle en flott dag [:)]  Mange som skal på lege/jordmor/kontroll: Lykke til til dere [:D]

God morgen/Formiddag! [:D]
i dag er et jobb.. har litt å ordne før jeg går ut i permisjon!
Og så er rundstykkene i ovnen så det blir en deilig lunsj om ikke lenge! [:)]

Ellers skal jeg til akkupunktør sener i dag. Det blir stas. Lykke til alle som skal på kontroller i dag! [:D][:)][:)]

God dag får jeg vel si, er jo ikke lenger morgen nå[:)]

Ingen store planer her idag, bortsett fra å stryke og rydde i litt mer babytøy[:)] 
Og kanskje vaske litt klær.

Ha en fin dag![:D]

Back
Topp