God morgen!!

Littlå

Glad i forumet
Hvordan er det med damene idag?
Her kjenner jeg kvalmen kommer sigende nå.. Håper bare den holder seg i bakgrunnen en stund til...
Stod opp med lillemor idag, men kjenner at jeg kanskje finner sengen når mannen står opp. Helt pudding[:-]

Ha en flott søndag[:)]

Hei og god morgen!

Her er formen fin, har egentlig vært det heile tida, hatt lite symptomer og plager

Men no er eg sjukmeldt ei veke fordi eg har så kraftig låsning i bekkenet at eg har store problemer med å gå
så imåra er det endelig tid for første kiropraktortime. Håpe virkelig han kan hjelpe meg.

Sliter veldig psykisk i forhold til dette http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=22439050&mpage=1&key=�

Er så redd og utrygg, redd for babyen i magen ikkje har det bra[:(]

ORIGINAL: Sommerbabyigjen

Hei og god morgen!

Her er formen fin, har egentlig vært det heile tida, hatt lite symptomer og plager

Men no er eg sjukmeldt ei veke fordi eg har så kraftig låsning i bekkenet at eg har store problemer med å gå
så imåra er det endelig tid for første kiropraktortime. Håpe virkelig han kan hjelpe meg.

Sliter veldig psykisk i forhold til dette http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=22439050&mpage=1&key=

Er så redd og utrygg, redd for babyen i magen ikkje har det bra[:(]

Huff, ikke moro å være redd [:(]
Tror nok det går bra med babyen din, men skjønner veldig godt at du er redd.
Er også redd for at noe skal gå galt. Går med konstant angst hver gang jeg gå på do. Etter MA i sommer.

Håper legen din kan gi deg noen bedre svar. Er det eventuellt noen tester de kan ta ?

Legen sa at då måtte eg leggast inn på sykehus, ta mange og omfattande blodprøver samt spinalpunksjon (ryggmargsprøve).

Eg har ikkje opplevd abort tidligare, men sjekkar fortsatt papiret når eg går på do - kvar einaste gong
Gjekk med blødning/truande abort til veke 15 sist, og det sitter nok hardt i meg, så er derfor eg sjekkar kvar gong.

God morgen [;)].
Her er formen heller dårlig idag... Men ikke på grunn av graviditeten, men er blitt så forkjølt... Pottetett i nesen, vondt i halsen og hodet, fryser og svetter om en annen...[&:].
Så her blir nok søndagen tilbrakt i gostolen under pleddet [:)]

Hei!

Formen er ikke på topp for tiden, er kvalm hele dagene, men spyr ikke...Blir veldig sliten av det, men skal vel ikke klage[8D]

Her er formen ganske fin. Kvalmen innimellom og ganske trøtt. Har klart å bake brød idag :) Woho! :)

Ganske god form i dag, litt bølger innimellom, men det går ganske fort over.
I går var det verre, da sleit jeg de forste to-tre timene. Men hjalp med litt frisk luft. [;)]

Og merker at det hjelper å ikke fokusere på at jeg er kvalm. Kose litt med mini, gå ut en tur, lese avisen. Alt som tar fokus vekk fra at jeg er uggen. Hvis jeg tenker på det blir det bare verre, er min erfaring. [&:]

Back
Topp