God morgen

Augustjente

Glad i forumet
Hei alle nydelig jenter[:D]

Hva står på planen idag da??

Jeg har fri idag og skal en tur til legen på rutinekontroll.
Etter det blir det oslo tur med søstera mi som er hjemme på en liten ferie[:D] Gleder meg til det[:D]

Men brrrrrrr så kaldt det er i dag da.

Ha en nydelig dag[:D]

God morgen[:)]

Nora skal på 2 års kontroll i dag(ja, den har blitt utsatt 2 ganger!), er spent på den[;)]
Ellers så skal vi være hjemme å kose oss, hun trenger en dag hjemme for å komme seg litt etter omgangsyken[;)]

Kos deg i oslo augustjente[:D]

Stakkars Nora[:(] Godt ho er frisk igjen.

Du er jo veldig gravid nå da[:D][:D] Kjempe moro Charaina[:D]

Lykke til med Nora i dag Charaina.

augustjente: jaaaa det er kalt!!! [&:][&:] 15 grader (!!!!) inne i huset når vi sto opp[&:]. lykke til til deg også hos legen da[:)].

I dag skal vi bake og kose oss siden hun må være hjemme. Tror huner feberfri men harikkesjekket enda. Vi må nok lage horn, så har vi også klart til muffins med rosa glassur og så har vi vannmaling og kanskje vi skal tegne prinsesser?[8D]

Ha enflott dag i dag :)

GOD MORN[:)][:)]

Her er Andreas levert i barnehagen, Rebekka søv og eg skal inn og ta ein spill på ordspill, elles i dag skal eg ta litt klesvask og elles ingenting, sambo er på kurs så eg er aleine med ungane til i morgo[:)][:)]

mornings [:)]
nå er frøken snupp levert i barnehagen [:)]
så nå skal jeg skrive oppgave [:'(]
og seinere i dag kommer mamma og pappa på middag [:)]

God morgen jenter!!!

Jeg er hjemme med Nora. Hun virker i ganske fin form nå (men hadde feber i natt) Så nå ser vi på Dora. Har varmet rundstykker til frokost. Senere blir det sikkert litt baking (mannen har bursdag i morgen) og så skal vi vel lese oss gjennom noen bøker som vanlig. Får ta en liten tur på butikken, godt å gå ut litt. Kanskje vi tegner litt også. Kos dere alle sammen!!

morgen--

har vært på fotgraf visning. nå er det snart første trilletur med barselgruppa..pupp og ny bleie så fyker vi avgårde.[:)]

God formiddag alle ihopen!

Sitter og fyrer for harde liver her hjemme....fyttikatta der er kaldt både ute og inne[&:][&:]

Har Emma hjemme i dag og, hun er veldig forskjølet, ikke feber heldigvis. snørr og tårer renner her.

Kl 2 skal jeg til legen, har slitt med hoste i lang tid nå, har prøvd alt som heter slimoppløsende, men ingenting fungerer.
Så håper at jeg får noe dop fra legen for det trenger jeg, slik at jeg får sove om natten og kan slappe av om dagene. Blir sånn astmatett hvis jeg anstrenger meg[:'(]

Så akkurat nå skal vi kle på oss for å traske bort til butikken for å kjøpe bleier (fasken at det ikke er kiwi som er nærbutikken her[:'(][:'(])
Kjøpe noe godt å kose oss med.

Kl 19 i dag skal jeg på perfeckt home party...weeeee gleder meg[:D][:D]

Og ja!! til middag i dag ska jeg servere juleskinke og hjemmelaget potetsalat ...nam nam nam[:D][:D]

Back
Topp