God morgen!

munter

Forumet er livet
Idag er det tirsdag, 6 dager til innleggelse og operasjon av kneet,
idag skal jeg hente sykemelding og drosje rekvisisjon.

Kanskje dra innom jobben å levere sykemeldingen, alt fra hva jeg orker.
Har en dårlig dag idag og har vondt for å gå, så blir nok bare en tur til legesenteret.

Ta smertestillende og sove litt tenker jeg.

Ønsker alle en flott dag !!   [:)][:)][:)][:)]

uffda :( Håper smertestillende funker da[:D]
Kan tenke meg du gleder deg til operasjonen er overstått[:)]

Ha en strålende vakker dag du og!

Du får slappe av og kose deg Munter, og snart blir nok hverdagen mye bedre når du får fikset kneet.
Her er mann og barn levert på jobb og barnehage. Nå skal eg bare spise og ha meg en dusj før eg selv skal på jobb. I kveld skal eg ha kurs hos en gjeng jenter i Stavanger, så er nok ikke hjemme igjen før sent i kveld.

Idag skal jeg på litt shopping, må ha meg en hvit overdel/topp/bluse eller noe sånt som jeg kan bruke på jobb [;)] Åsså kanskje en BEHAGELIG bh [8D] som ikke stikker meg i siden, eller gjør meg vondt andre steder [:D][:D][8D]
Så skal jeg å bytte en puncher for ei venninne, kjøpe gjennom en panduroforhandler og trykte RÆVVA [:'(]

Og ikveld skal jeg på personalmøte sammen med mammaålillegutt [;)][;)] Kjenner jeg gleder meg og er spent på en gang, blir masse info og ta inn over seg, men jeg er klar som et egg [8D][:D]

Håper dere alle får en fortreffelig dag [:D]

God morgen! [:D]
Jeg har vært på foreldresamtale i barnehagen og fått vite at vi har en liten pappagutt [:)]
Fått masse skryt (seff [8D])
Nå skal jeg kose meg pittelitt i sofaen før jeg begynner å bli effektiv. Skal både scrappe litt (men må vente til jeg får skikkelig fyr i ovnen så det blir varmt der nede) og rydde gangen nede (skrekk og gru!)

Ha en fin dag damer! God bedring Munter og lykke til i kveld Tjukkebollepus!

Go'morgen!
I dag er vi hjemme alle 4! Blir en sløve og kosedag:)
Hekla en sokk i går, og skal prøve å få hekla den andre i dag!
Hekler ikke etter oppskrift, oh er så dum at jeg ikke telte masker ++ så håper sokkene blir sånn ca like[8D]
Ha en fine dag jenter!

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

uffda :( Håper smertestillende funker da[:D]
Kan tenke meg du gleder deg til operasjonen er overstått[:)]

Ha en strålende vakker dag du og!

jada de funket de, sovna så godt så [:D]
Ja det skal bli godt :-)

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Du får slappe av og kose deg Munter, og snart blir nok hverdagen mye bedre når du får fikset kneet.
Her er mann og barn levert på jobb og barnehage. Nå skal eg bare spise og ha meg en dusj før eg selv skal på jobb. I kveld skal eg ha kurs hos en gjeng jenter i Stavanger, så er nok ikke hjemme igjen før sent i kveld.

takk, takk[:)] ja heldigvis.

håper kurset gikk bra[:D]

ORIGINAL: Jeanies lille verden

Idag skal jeg på litt shopping, må ha meg en hvit overdel/topp/bluse eller noe sånt som jeg kan bruke på jobb [;)] Åsså kanskje en BEHAGELIG bh [8D] som ikke stikker meg i siden, eller gjør meg vondt andre steder [:D][:D][8D]
Så skal jeg å bytte en puncher for ei venninne, kjøpe gjennom en panduroforhandler og trykte RÆVVA [:'(]

Og ikveld skal jeg på personalmøte sammen med mammaålillegutt [;)][;)] Kjenner jeg gleder meg og er spent på en gang, blir masse info og ta inn over seg, men jeg er klar som et egg [8D][:D]

Håper dere alle får en fortreffelig dag [:D]

håper du fikk shoppa mye fint og ikke minst en behagelig bh[:D]
håper personalmøtet gikk fint.

ORIGINAL: Skattene mine

God morgen! [:D]
Jeg har vært på foreldresamtale i barnehagen og fått vite at vi har en liten pappagutt [:)]
Fått masse skryt (seff [8D])
Nå skal jeg kose meg pittelitt i sofaen før jeg begynner å bli effektiv. Skal både scrappe litt (men må vente til jeg får skikkelig fyr i ovnen så det blir varmt der nede) og rydde gangen nede (skrekk og gru!)

Ha en fin dag damer! God bedring Munter og lykke til i kveld Tjukkebollepus!

koselig med skryt da[:)]

Håper du fikk scrappa litt og rydda gangen[:D]

takk[:)][:)]

ORIGINAL: smash

Go'morgen!
I dag er vi hjemme alle 4! Blir en sløve og kosedag:)
Hekla en sokk i går, og skal prøve å få hekla den andre i dag!
Hekler ikke etter oppskrift, oh er så dum at jeg ikke telte masker ++ så håper sokkene blir sånn ca like[8D]
Ha en fine dag jenter!

deilig med kosedag[:D]

ha ha du får bruke øyemål, fnis.
Det blir sikkert så bra så[:)]

Back
Topp