god morgen

!!

Forumet er livet
VIP
God morgen[:)] 

Idag har eg fått lønn*woho[8D]* så da har eg bestemt meg for at eg skal på en shopping tur, og se om eg finner noe klær til vesla, og kansje til den lille i magen![:)] 

Senere i dag, skal vi ut og spise middag meg, sambo og vesla![:)] Kose oss litt, og se om vi finner på noe annet gøy etter på!

Men før morro'a begynneri dag...MÅ eg gjøre litt husarbeid!![:)] Så eg får sette igang, så eg kommer meg ut døra i dag[:)] 

Dere skal i dag da?

Ha en fin dag!![;)]

God morgen =)

Jeg skal også gjøre husarbeid i dag. Har jobba så mye de siste ukene at jeg har blitt hengende etter med alt.
Klesvask og slikt har hopa seg opp [:'(]
Så skal jeg til tannlegen med eldstemann. Må si JEG gruer meg, men det er fordi jeg har tannlegeskrekk til 1000.. [&:]

Ellers har jeg tatt ferie, så jeg skal slappe godt av innimellom slagene her [:D]

Ha en fin fin dag, og kos deg masse med familien.

God Morgen dere søte snupper[:D]

Jeg har ingen planer i dag, skulle vel prøvd å gjort litt husarbeid i dag... men har jo ikke lov å gjøre så fryktelig mye pga av denne hersens bekkenløsningen.... så dagene mine går veldig mye til og slappe av....[:D] Skal på foreldremøte på skolen til eldstemann, men ellers ingen planer... gå å glede meg til lønn i morgen[:D][:D][:D][:D]

Ha en fin dag da alle sammen!!

Det e torsdag og snart helg[;)]har fri til onsdag neste uke .så litt husarbeid står for tur her,ellers ska eg nyte fridagene[;)][;)]

Hei og hopp!

Jeg har egentlig fått streng beskjed av samboer om å ikke gjøre noenting i dag, han gidder ikke at jeg skal være sliten på kvelden når han og lille er hjemme. Det skjønner jeg godt! Men jeg synes det er så vanskelig å finne "mellomtingen". Når jeg endelig har litt ekstra energi så er det jo så mye jeg vil, og skulle, ha gjort. Også blir jeg syk på kvelden. Jepp... Rett og slett syk! Får prikkinger over alt i kroppen, blæra jobber helt på utur, er kvalm, slapp og dårlig. Var å handlet i går kveld, etter en dag sammen med ei venninne, og det var nok til at jeg lå helt rett ut resten av kvelden. Samboer ble litt sur. Og jeg klandrer han ikke for det.

Jeg hadde dog et par små erender, så jeg har levert lillen i barnehagen og vært på "pakkisjappa" og kjøpt ordentlige nudler og ris. Også har jeg vært på apoteket å hentet medisner. Jeg fikk for første gang oppleve "gravidhormoner" i sitt rette ess når jeg var der. Hun dama som ekspederte var så hyggelig, så jeg begynte å gråte. [8D] Følte meg drit teit der jeg stod med tårer og takket for god service. Heheheh!

Nå ligger jeg i senga og skal lese litt vgnett og slikt før jeg sover til samboer og lillen kommer hjem. [:D] Vi skal ha taco til middag i kveld, også regner vi med at bobbo kommer innom med gaver til lillen fra syden [:D]

Heisann...[8D]

Har tatt legens råd...Sendte folket av gårde kl halv åtte i dag ca...Så sov jeg til halv tolv[:-][8D] Deeeeeilig...

Blør litt igjen men det er kun brunt og litt frisk, så har nok fått en rift tenker jeg...[&o] Menmen...

Har betalt så og si alle regningene mine...Deeeeeilig, men blir lite med middag da[8|] Finner noe vel i frysern...[8D] Håper det frister...[:-]

Planen nå er å spise, så fikk jeg veldig lyst å rydde i kjøkkenskapene...Vaske de og dørene rundt om her...Fy [:'(] sier jeg ass...Eeeeeeeekkelt...Men sånn er det å ha barn og hvite dører...[:-]

Så hadde jeg tenkt å sette regninger i perm...[:-] Leeeenge siden jeg har gjort det, men det må gjøres...(lurer litt på om jeg skal kjøpe en ny en[8D] Nei, har ikke penger til det, [8|] Glemte det jeg[8D]) Får se hva jeg gidder...[8D] Skal jo slappe av...

Tror nesten sambo må hente også i dag...For jeg orker ikke å gå ut...Føler meg helt j*****....

Nei, tror kanskje vi sees i kveld, hvis jeg blir ferdi med papirene før...[8D]

ORIGINAL: *MaCa*

Heisann...[8D]

Har tatt legens råd...Sendte folket av gårde kl halv åtte i dag ca...Så sov jeg til halv tolv[:-][8D] Deeeeeilig...

Blør litt igjen men det er kun brunt og litt frisk, så har nok fått en rift tenker jeg...[&o] Menmen...

Har betalt så og si alle regningene mine...Deeeeeilig, men blir lite med middag da[8|] Finner noe vel i frysern...[8D] Håper det frister...[:-]

Planen nå er å spise, så fikk jeg veldig lyst å rydde i kjøkkenskapene...Vaske de og dørene rundt om her...Fy [:'(] sier jeg ass...Eeeeeeeekkelt...Men sånn er det å ha barn og hvite dører...[:-]

Så hadde jeg tenkt å sette regninger i perm...[:-] Leeeenge siden jeg har gjort det, men det må gjøres...(lurer litt på om jeg skal kjøpe en ny en[8D] Nei, har ikke penger til det, [8|] Glemte det jeg[8D]) Får se hva jeg gidder...[8D] Skal jo slappe av...

Tror nesten sambo må hente også i dag...For jeg orker ikke å gå ut...Føler meg helt j*****....

Nei, tror kanskje vi sees i kveld, hvis jeg blir ferdi med papirene før...[8D]

Haha, hørtes fryktelig kjekt ut å betale regninger og sette dei i perm[8D] Kos deg *maca*[:D]

Back
Topp