god morgen

!!

Forumet er livet
VIP
God morgen, damer[:D]

Nå har eg levert snuppa i barnehagen, så da tenkte eg at eg kulle sette igang å bake litt hjemmelaga brød![:D] 

Senere i dag får eg middagsbesøk av tantebarnet mitt og søstra mi, så det blir nok stas for snuppa...siden hun har gått å masa i flere dager om at hun vil leke med søskenbarnet sitt[:)]

Så, hva skal dere gjøre på i dag da?[;)]

har levert prinsessa på skolen og prinsen i bhg,nå e det slappe av tid her før eg begynner med litt husarbeid[;)]ska på senvakt senere i dag
så slik e det[;)][;)][;)][;)][;)]

Har levert gullet på skolen og trollet er hjemme ennå..Troooor hun kan dra i bhg i morgen, vet ikke helt ennå...[8D]

Skal straks dra til legen...Så skal jeg få se om jeg ikke får brettet litt tøy i dag også...er så kaldt..[:-][:o][8|][:)]

ORIGINAL: *MaCa*

Har levert gullet på skolen og trollet er hjemme ennå..Troooor hun kan dra i bhg i morgen, vet ikke helt ennå...[8D]

Skal straks dra til legen...Så skal jeg få se om jeg ikke får brettet litt tøy i dag også...er så kaldt..[:-][:o][8|][:)]

Kaldt sa du??

uff, her er også kaldt i dag! Høsten kommer vel for fullt snart! Så her sitter eg under 2 pledd, og venter på hjemmebaka brød[:D] Nam!

Håper sambo tar hintet når han kommer hjem om at eg fryser, for akkurat nå gidder eg ikkje å gå ut å hente ved, og fyre i ovnen![8D] Skrudde heller varmekablene på fullt!![8|][X(][8D][:D]

Her er jeg også hjemme i dag. Sliter med bekkenet. Har fått aktiv sykemelding, så får vi se hvordan det går. Nå bare slakker jeg[8D] Må gå og henge opp klesvasken og sette på en ny tenker jeg.

Jeg er hjemme med syk Solveig i dag, jeg.

Hun hadde 38,0 og var i elendig form i går kveld, våkna ørten ganger i natt, og da hun spydde i dobbeltsenga i morrest var det liksom ingen tvil - hjemmedag i dag!!!

Nå sover hun, så da skal vel jeg ta en liten blund selv også [:)]

Back
Topp