God morgen!

Rappo

Forumet er livet
Her våkna snuppa 07 i dag, men det gjør ikke noe. Jeg la meg 22.15 så er ganske uthvilt. Huset er ganske rydda og vaska, mangler bare å legge sammen litt klær så har en god lørdagsfølelse i dag. Ingen planer rett og slett. Ha en flott dag alle sammen[:D]

God morgen![:)] 

Her har vi igrunn ingen planer! Blir vel en kafe' tur og spise en god middag før eg skal på jobb i kveld! Ska på jobb fra 5-01.00[:-] 

Ha en fin lørdag![:)]

Jeg er syk... :( Karra meg gjennom seinvakt i barnehagen i går, så var det rett hjem og prøve å spise noe, og legge seg. vondt i halsen og generelt vondt i kroppen og slapp.. KJIPT nå som det er elvefestival og alt [:(] steiker noen rundstykker nå, ikke fordi jeg har lyst på men fordi jeg er nødt.. blir jo ikke bedre uten mat, verken for meg eller lille<3 så..

God lørdag![;)]

Nå ligger jeg i senga, jeg ble faktisk direkte syk av krumspringene mine i går, jeg skulle ALDRI ha begynt prosjeket mitt, men jeg er glad jeg gjorde det da. Har akkurat lagt lillegutt, og jeg la meg selv også. Her tror jeg at jeg blir resten av dagen. Samboer er en liten tur på jobb og ordner noe smågreier, han er straks tilbake.

Var det noen av dere som så filmen på NRK3 i går kveld, om Beatrix Potter, fikk dere med dere hva den het? Jeg gikk desverre glipp av de siste fem minuttene og kunne gjerne sett den igjen for å få med meg slutten!

Også, dere? Jeg var så idiot sist jeg var på butikken. Kjøte 1,5 kg med kyllingfilet også kasta jeg bare hele dritten i frysen. Idiot, idiot, idiot. Så, jeg vil gjerne ha ut fire fileter. Noen tips om hvordan jeg får det til uten å tine alle? [;)]

Skal få vasket en del klær, for nå flyter det over her [8D]
men skal nok klare å være lat i dag og ja .hehehe

God formiddag [:D] var på festival i går, hjemme litt før kl ett i natt. Skal på dag to av festivalen kl fire, så det gleder jeg meg til. Eneste jeg kjenner jeg er støl bak i rumpe ballene av å sitte på et tynt sitte underlag [;)] så må nok ha med meg flere å sitte på idag. Litt kjipt å drikke brus, når alle andre drakk vin og øl, men det gikk bra. Og formen er jo fin i dag, i motsetning til andre [;)]
Ha en fin lørdag alle sammen [:D]

Back
Topp