God morgen!

bumpien

Glad i forumet
Det er så lite liv her jo! Er alle på jobb kanskje? [:D] Føler meg nesten helt alene [8D]

Jeg har allerede rukket å spise både frokost og lunsj, vært med lille i barnehagen og vært innom ei venninne å drukket kaffe. Nå sitter jeg hjemme å lurer på om jeg skal legge meg nedpå litt før jeg skal hente i barnehagen [:)]

Hva slags planer har dere for mandagen da? [:)]

Jeg sitter her og manner meg opp til litt syden handling, men datt litt inn i Dr.Phil [8D]
Ellers så skal vi se ei venninne spille teater senere i kveld [:)]
Ha en super dag alle sammen!! [:D]

God morgen til deg også bumpien !!![:D]

Satt akkurat å tenkte på det, att det er utrolig stille og rolig her inne i dag[8D] jeg er hjemme siden jeg er sykemeldt og ungene er på barnehage og SFO... så her sitter jeg da mutters alene... [&:] driver også å lurer på om jeg skal legge meg nedpå litt, før jeg må lage middag og barna kommer hjem...

ORIGINAL: *oppsideisi*

Satt akkurat å tenkte på det, att det er utrolig stille og rolig her inne i dag[8D] jeg er hjemme siden jeg er sykemeldt og ungene er på barnehage og SFO... så her sitter jeg da mutters alene... [&:] driver også å lurer på om jeg skal legge meg nedpå litt, før jeg må lage middag og barna kommer hjem...

God natt da oppsideisi [;)][:D]

Tenker jeg skal lage noe fiskepinnestyr i dag jeg. [:)]

ORIGINAL: bumpien

ORIGINAL: *oppsideisi*

God natt da oppsideisi [;)][:D]

Tenker jeg skal lage noe fiskepinnestyr i dag jeg. [:)]

hehe....jeg skal lage kjøttsuppe [:D][:)] god natt til deg også..:)

Heihei...

[:D] Jeg har stått opp igjen...Prøvde å sove litt men ble først vekket av sambo[:@] Så ble jeg vekket av meg selv som plutselig mått på do...Noe veldig også[&:] Tror noen turnet litt[8D] Dette på løpet av 1,5 time, ble bare mer trøtt jeg...[&o]

Skal snart ut en tur og shoppe litt...Tenkte meg en tur til perle mama på Triaden (må snike meg rundt så jeg ikke møter på noen kjente (kollegaer)[:-] Dessverre er den butikke på samme etg som jobben[:'(] Men kan gå sånn at ingen ser meg[8D]
Kjekt...

Så skal gulla hentes og de skal få pølser til middag...Sambo og jeg skal ha pita, med masse godt...(egentlig ganske lite)[:-] Så skal vi se på the gate samtidig...[:D] Så lalle...[8D]

skal snart på svangerskapskontroll jeg:) gleder meg til å høre hj.lyd:)

God morgen eller d e vel god ettermiddag nu[;)]

Æ har nu vorre på te halv tre, så nu sett æ her å prøve å få mat i mæ. Så når d e gjort tenkte æ å kansje ta mæ en kvil på sofaen sia æ har så ve så vanvetti dårlig i heile helga og spess natt te i dag.
Så etter kvilen ska æ og ei venninna på plasking som æ kalle d, men d e egntlig Vann aerobic da[:)]

God kveld[:D]

Idag har vi hvert på stranda og kosa oss[:)] Også har vi hver på besøk ei lita stund, så velsa fekk leke litt med andre enn bare mamma'n sin[8D]

Nå har vi nettopp komt hjem, spist middag, og eg sitter bare å venter på at vesla skal legge seg, så eg kan slappe av! Må også lese til jobb i morgen! Da er det visst prøve i hva eg kan[:-]

Back
Topp