God morgen!

!!

Forumet er livet
VIP
Ja, her skinner sola, og ikkje en eneste sky på himmelen![:D] Men det hjelper lite når eg skal på jobb i dag[:'(] Kunne jo hvert på stranda å kosa oss og grilla!!!

Men det er typisk[8D] 

Dere skal i dag da?

Ha en fin søndag alle sammen[:)]

Her er det paraplyvær, så vi skal være inne[:'(]
Kan godt bytte vær med deg altså [8D][:D][:D]

Jeg har akkurat stått opp og dusjet. Lille og Store er ute å kjører kompisen min på toget, så jeg sitter her å nyter freden og drikker kaffen min [:)]

Her er det fint vær i dag, så jeg er ikke helt sikker på hva vi skal finne på. Jeg vet at samboer er veldig sliten så jeg har tenkt litt på å ta med meg Lillen på besøk til en venninne som har lekekompiser, så sambo kan sove/slappe av noen timer [:)]

Vet dere, hehehe, vi var jo på kino i går. Og svigermor satt barnevakt, når vi kom hjem hadde hun ryddet! [:D][;)] Ble drit flau, det er jo ikke meningen at hun skal måtte komme hit å rydde rotet vårt, men jeg ble jo kjempe glad! Hun hadde lagt sammen klær, ryddet leker, ryddet inn og ut av oppvaskmaskinen, vasket to maskiner med klær og... hahah! Så da slipper jeg det i dag! [:D]

ORIGINAL: bumpien

Jeg har akkurat stått opp og dusjet. Lille og Store er ute å kjører kompisen min på toget, så jeg sitter her å nyter freden og drikker kaffen min [:)]

Her er det fint vær i dag, så jeg er ikke helt sikker på hva vi skal finne på. Jeg vet at samboer er veldig sliten så jeg har tenkt litt på å ta med meg Lillen på besøk til en venninne som har lekekompiser, så sambo kan sove/slappe av noen timer [:)]

Vet dere, hehehe, vi var jo på kino i går. Og svigermor satt barnevakt, når vi kom hjem hadde hun ryddet! [:D][;)] Ble drit flau, det er jo ikke meningen at hun skal måtte komme hit å rydde rotet vårt, men jeg ble jo kjempe glad! Hun hadde lagt sammen klær, ryddet leker, ryddet inn og ut av oppvaskmaskinen, vasket to maskiner med klær og... hahah! Så da slipper jeg det i dag! [:D]

Nææh, så deilig da[:D] Vil tro det var godt å komme hjem, da ja[:D]

Kjekk svigermor! Jeg sov til halv ti i dag, luksus! Nå er det bare slakkings før det er middag hos svigers. Så starter elevene i morgen, er spent og gleder meg til å treffe de igjen[:)]

Her er det sol med litt skyer på himmelen...[:)]

Skal ikke noe...Bare slappe av tenkte jeg..Kanskje lage noe, vet ikke helt hva...

Akkurat nå venter jeg på at klokk skal bli to der omkring for da våkner sambo og lille frøkna og så skal de til svigermor, pysa skal også være med...Selv orker jeg ikke...Har så vondt i magen for tiden at jeg ikke alltid vet hvor jeg skal gjøre av meg..Blir skikkelig uvel av det...[&o]

Her e det oxo skyfri himmel, så være ska nytes i dag.
Oxo kommer svigerinna mi innom me tante barnan mine før ho har lekt frisør på egenhand på han elste som begynne på skolen i mårra.
Så her må tante te å fikse så han ser ut på håre te sin første skoledag.
(Vest d e nån som stusse på koffør ei som hold på me regnskap kleppe hår, så e d før at æ e utdanna det og har jobba me d i nån år[:D])

Back
Topp