God morgen

2prinsesser1prins

Glad i forumet
Skal dåke finne på i dag då jenter?? Middagsplanene i dag??

Eg sjøl skal jobbe inne på rommet, rive tapet osv... Ikkje nåke vær å vera ute... Me skal prøve å gjera mest mulig på rommet i helgo..

Ana ikkje ka eg skal finna på te middag i dag, eg har egentlig veldig lite energi, kunne helst berre lagt å sove, men da går jo ikkje me alt så sku vert gjort, og ei lito snuppa her så krype i beino på meg.. Eg trur nok kanskje da blir heimalaga hamburger med salat og potetbåter i dag...

Gudd mørning 2prinsesserogbim og alle andre snupper!!!

Flink du er som skal holde på med oppussing i dag da! Det tror jeg vi skal bruke helga til. Gjøre klar barnerommet til størstejenta sånn at huleboeren kan få hennes rom[;)]
Skulle egentlig hatt en treningsdate med ei venninne i dag, men istedet sitter jeg på jobb. Men det er helt greit. Arbeidsdagen er fra 09-15, og hun jeg ser etter ligger og sover[:)]Så da får jeg kose meg med iskaffe og internett enn så lenge.
Middag i dag? hmmmm......tror det blir gratinert pasta di parma[:D]

Ha en fin dag!

God Mårran til deg også [;)][;)]

Fredag den 13 og det er lugubert vær ut - regner og blåser som fytti fy...
Fredag den 13 og selvfølgelig i dag jeg skal på ultralyd.. JaJa det går nok bra, har vært ekstremt nervøs i det siste så skal hvertfall bli godt og få sjekka det.
Har jo vært på en del ultralyder allerede og stort sett så har jeg gått blid og fornøyd ut! Så krysser for at jeg gjør det i dag og!

Ellers så er det sikkelig innvær, tenker jeg rigger meg til med dyna opp i sofan(som jeg begynner og bli dritt lei av).
Og bare kose meg med sambo, kanskje finne en god film?..¨Middag i dag, nei så lagt har ikke vi kommet enda altså. Uff blir sikkert no lett og enkelt, blitt litt sånn i det siste når sambo her er syk og jeg helt øderlagt.

Akkurat nå gruer jeg meg bare noe vannvitig til jeg må opp av sofan for og få stelt meg og deretter prøve og komme meg ned til kvinne klinikken. Tåler jo ikke og bevege på kroppen. Også har vi jo ingen bil enda så jeg må ta bussen!! Kvalm og jævelig og bussen er ingen fin kombinasjon! Rart det der buss og bil og sånt gjorde meg ingenting før men nå tåler jeg nesten ingenting.

'Jo også er jeg jo 11 uker i dag, jaaaa [:D][:D]

Blei litt lang og litt sytete den her..

Men helt til slutten her vil jeg ønske deg 2prinsesserogbim og resten av snuppelurene her inne en Kjempe fin dag!! [:)][:)]

lykke til på ultralyden.. Eg begynte visst å vaske litt før eg begynner på rommet eg... godt å ha det reint til helga.. Sjøl om eg må ta mange pauser, bekkenet gjer vondt og energien e på bunn...

Ha en fin dag alle jenter

God morgen.[:D]
Skal også rive tapet i dag, I stua. Og få hengt opp nye gardiner på kjøkkenet. Ellers skal jeg freshe opp hårfargen min.
TIl middag i dag blir det dampet torsk med chorizo pølse og bønnesalat.[:)]

Blei visst kyllinggryte på meg.. Gjorde da enkelt... E så trøtt og sleten at eg veit ikkje kor eg skal gjera av meg...

Skulle i grunn pusset opp stovo mi eg og, men får ta da etterkvert.. Me prøve egentlig mest å få huset til å stige i verdi så me kan selge og kjøpe oss nåke større.. E berre 90m2 dette og det blir litt lite til ein familien på 5...

Back
Topp