stjernebarnet
Elsker forumet
jah..her startet dagen 05.24 med en gutt som ropte på mamma og som begynte å grine når jeg sa at det fremdeles var natta og at han måtte sove litt til [8D] Klarte å få han til å ligge og slappe av ei lita stund, men 06.10 begynte han igjen: "mamma! Mamma! MAMMAAAAAAAAAAAAAA!". Så nå har vi vært oppe i en liten time. Han sitter og spiser youghort og ser på playhouse. Jeg prøver å samle energi til å begynne å rydde litt. For i dag kommer de vi leier hos med en potensiell ny leieboer som vil se huset og her står det esker litt overalt, gulvet bør støvsuges og det må tørkes støv og ikke minst ryddes litt.. [8D]
Ellers er planen å få pakket litt mer i dag, har pakket det meste som er i stua og da er det faktisk bare kjøkkenet som det er MASSE ting igjen på. Er litt i alle rom, men vi har ikke engang begynt der. [:)] og så skal jeg se om jeg ikke klarer å skvise inn en liten treningsøkt [:D]
Hva skal de andre BV damene gjøre i dag da? [:)]
Ellers er planen å få pakket litt mer i dag, har pakket det meste som er i stua og da er det faktisk bare kjøkkenet som det er MASSE ting igjen på. Er litt i alle rom, men vi har ikke engang begynt der. [:)] og så skal jeg se om jeg ikke klarer å skvise inn en liten treningsøkt [:D]
Hva skal de andre BV damene gjøre i dag da? [:)]