god morgen

Bøllefrø*

Elsker forumet
hva står på tapeten deres i dag?[:)]
ha en flott dag alle store og små[:)]

nei idag er det ingen planer
bare kose meg med minste jenta
og hente i bhg senere idag

Besøke en venninne. Vaske en haug med klær. Pakke litt til i morgen. Kose meg litt. Så hente pjokken i barnehagen. Skal være alene hjemme i kveld pga møte på min kjære.

Nå sitter jeg og junior å ser på tv..
Han har fri fra barnehagen i dag!
Skal kanskje på hytta en tur, men bare om det slutter å regne!
Forbaska vær!!!
Ellers skal jeg prøve å få til en gåtur i dag, i bakke!
Skal bli sprek!

God morgen!
Her har jeg og vela nettopp dusjet sammen, alltid like artig[:D] nå skal vi spise frokost alle sammen før sambo og vesla besøker vennen får som fikk infarkt. Jeg og lillebror reiser om en times tid for å møte min mor og dra på shopping.
I ettermiddag har vi besøk av foreldrene mine og så må huset ryddes![:)]

God morgen!

I dag skinner solen i bergen[:D]
Får besøk av en venninne i dag og i ettermiddag ska eg til foreldrene mine og spise saltet torsk[:D] De ska hente snuppa i bhg i dag fordi de har så lyst[;)]

så siden eg får besøk må eg få ryddet litt her! etter hvert...

Her sløver vi i dag. Leah har blitt en racer på å sykle, så skal snart ut på en sykkeltur.[:)]

Vi har bare prøvd å komme oss gjennom dagen, har hatt endel praktiske ting som vi bare måtte gjøre i forbindelse med at begge barna skal reise til hvert sitt sted i morgen og vi skal på ferie. Så Sofie har vært et KJEMPETROLL i hele dag. Så utrolig slitsomt! Men så er hun morsom oppi det hele og har gått og irrettesatt oss hele dagen.
"Nå teller jeg til tre, en, to, tre, siste gang Pappa" Haha....

"Jeg bestemmer her" osv osv.....

Vi har vært en tur på Wolksvagen å bestilt nye bilnøkkel og handlet litt mat. Ellers bare klesvask, pakking, pakking, rydding, gressklipping osv. Nå kooooser jeg meg i sofaen. Her blir jeg resten av kvelden. [:D]

I formiddag var jeg og jentene i bursdag til datteren til en venninne av meg,
i ettermiddag kom niesen vår å skal ligge her til i morgen[:)]
Nå er akkurat de lesdte lagt så skal bare slappe av her på sofaen[:)]

Back
Topp