god morgen!

ma 84

Elsker forumet
god morgen jenter.
hvordan er formen? er litt trett selv. sitter her med kynnere, men skal til jordmor kl 10.30. så jeg skal snakke med henne om disse kynnerne, gleder meg noe veldi

God morgen!

Sitter på jobb og trykker på dataen med noe som absolutt ikke har noe med jobb å gjøre... [:)]
Formen er fin, kjenner magen strammer seg nå, så det er nok noen små kynnere som har begynt hos meg også. Helt normalt visst, er bare kroppen som forbereder seg. Har begynt så smått på nedtelling [8D] selv om jeg langt i fra er lei enda! Og har fått det for meg at lille krabaten kommer til å komme FØR nyttår..... Han har det så travelt likevel, og har det kanskje like travelt med å komme ut.... [:)]

God morgen [:)]
Min første natt som konstatert gravid har vært litt urolig, har vært våken mange ganger.. Men jeg sovna etter at sambo reiste på jobb og da sov jeg godt [:D]
Syns fortsatt det er litt uvirkelig at det er noe som vokser inni magen min,men samtidig er jeg veldig,veldig glad [:D][:D]

Glemte å si; lykke til hos jordmor [:)]

Klarte ikke dra meg opp til skolen idag[:'(] er så trøtt!! Idag skal eg på shopping og koose meg med samboeren min[;)] Vi er er jo i våres første pp,så det er en spennende tid[:D] Fikk mensen for et par dager siden,nå er eg endelig ferdig[:D] sex hverdag!!! EL får eg jo,må bare få det til å klaffe! Når man har sex hver dag,må det jo klaffe?[:-]

god morgen alle sammen [:D]
nettopp ferdig å gi thea-marie pupp og nå sover hun så søtt atte [:)] ja det er veldig deilig å være aleine med nurket oxo [;)]
tine mor hehe vet åssen det er å være så trøtt at jeg ikke orka å gå på skolen hehe men det ble vel mange sånn dager hos meg like før skolen slutta, for da var jeg jo ganske langt på vei [;)] men det kommer nok til å klaffe nå snart skal du se [;)] ( glad for at dere bestemte dere for å prøve å få en liten baby) lykke til [;)]
og lykke til hos jord mor ma 84 [;)]

Lykke til hos jordmor[:)]

6 dager igjen,
kom nettopp fra jordmora nå, hodet er festet, så nå er jeg megaspent, får håpe de har rett angående at når hodet er festet så blir det fødsel snart for 2 gangsfødende. noen som vet?

Back
Topp