God morgen

H i l l a

Forumet er livet
Det er Torsdag om noen skulle lure

Nå skal jeg fortelle, og dere skal høre på!

Det å være nattevakt er ikke så ille må dere vite. Jeg må ikke jobbe hveeer dag for å oppnå full arbeidsuke, jeg kan være oppe om natta noe som passer C-mennesket H i l l a mycket bra. Jeg kan tilbringe mye tid med gullet mitt selv om jeg er a working mom. Jeg får løst masse kryssord og trimma hjernen. Og så det aller viktigste; det er natt. Ergo alle på boligen sover og H i l l a slipper å gjøre så mye *lenge leve latskapen* Men med særdeles livlig fantasi og en mørkredsel fra en annen verden har det så absolutt sine bakdeler også Som foreksempel da man skal gå runder og man er maximalt forbedredt på at alle brukerene skal sove. I sær siden klokken er 5 på mårrakvisten liksom.... Men da jeg lister meg inn i en leilighet bare for å lytte etter snorkelyder hører jeg det rører jeg i gardiner inne på stua(shit!!!!) Siden jeg da er på jobb, MÅ jeg jo sjekke opp dette. Ikke bare løpe hylende der i fra, NEI H i l l a må ta ansvar Jeg svelger en svær, hårete kamel og lister meg videre inn på stua. Lukker igjenn altandøra som har forårsaket blafrelyder i gardina, lårser den omhyggelig. Dobbeltsjekker at jeg har låst den omhyggelig og så skal jeg til å liste meg ut igjenn. Hele denne tiden har jeg motarbeidet min livlige fantasi, TRO meg- jeg har virkelig prøvd. Men så hører jeg noen rare lyder på badet Nettopp dette badet har jeg for noen sekunder lista meg forbi, uten å ofre det så mye som en eneste tanke. Dette er garantert vann i rør eller noe... Noe logisk. Men tenker H i l l a's overtrøtte hjerne logisk?! N E I ! Jeg står der, ser panisk rundt meg- leter etter fluktruter. Har vell kartlagt godt og vell 4 ganske gode fluktruter da jeg hører det går i ei dør. FYYYYY F**N, jeg trodde jeg skulle tisse meg ut der jeg sto Tanker raste gjennom hodet, og jeg skal ikke utelukke at noen av dem dreide seg om sønnes første skoledag, de hypiske og skumle menn med finlandshette og pistol. Hjernen var på overload så jeg husker ikke nå. Men plutselig kommer da den søte mannen som bor der tusslende ut av soverommet ; -" Ke du jær her?"..... Em.. vell... -"Jo" strorter jeg frem. -"du hadde glemt å lukke anltandøra de" sier jeg. -" ja,vell" sier den søte mannen. Snur på hælen og går og legger seg. Og der står skrekkslagne H i l l a igjenn. Litt forfjamsa, men fremdeles fryktelig redd Ganglaget listing blir fort glemt, jeg løper raskt ut av leiligheta og innt il hovedbygningen. Jeg har ENDA puls.... Så som dere kan se, alle gullmedaljer har sin bakside Og nå er jeg egentlig ganske usikker på om jeg tørr å gå siste runden kl halv 7

Såh... hva skal dere gjøre i dag da?

[hr]Runden halv 7:
Jeg var jo på jobb, så jeg MÅTTE gå den runden uansett[&:] Hadde ikke lyst, men ettersom jeg fikk betalt for å være drit-redd gjorde jeg det likevell[;)] Hadde hjertet i halsen hele tiden, og sjekka fort inn til alle. Og i den leiligheten som har forårsaket all redselen, var det igjenn helt stille. Om altandøra sto oppe igjenn aner jeg ikke, for èn plass gikk grensen- Jeg gikk IKKE for bi det der badet igjenn for å sjekke det Nope, niks, nei! Så jeg er egentlig litt spent på hvordan det vil gå i kveld[:o]

ååå da hadde je også vært rimlig nervevrak...hehe for jeg har sykt sykt god fantasi...
Lykke til på siste runde, det går bra...

I dag skal vi ikke så mye.. Mini sov fra 18 til halv 7 i dag... Uten å våkne...HERLIG...
jeg sitter nå med en ordentlig skallebank,så burde vel egentlig ikke sitti på pc,men men får ta en smertestillende å starte med dagen...Mini har fått melk og ny bleie og kommet ut av pysjen =)

Dere må ha en fin fin dag jenter [:)]

Huff da HILLA,er som meg du hører jeg. Jeg ser for meg alt mulig når det er mørkt. Håper den siste runden din gikk bra[:)].

God morgen forresten!

Dagen her startet ti på 7,og mini har fått melken sin. Nå ligger han på gulvet å leker. Dagen i dag skal gå til rydding og maling. Holder på å male verandaen, og inngangspartiet,men det regner heletiden så jeg får kun tatt det under tak!!! ØNSKER MEG SOL!!!!

Håper dere får en flott dag!

H I L L A: Vi har nok ganske så lik fantasien vi [:D] Jeg kan fantasere frem de utroligste senarioer utav ingenting nesten. Skremmer meg selv til de grader [8D]
Hvordan gikk siste runden?

I natt fant Henrik ut at å være våken og strålende blid kl 00-01 var en god idè, så når kl var 01 gav vi opp og prøvde med en flaske melk for å få han til å sove.. Etter det tok det vel ca 15 min så sov han.
Kjenner i dag at det ble litt sent [:-] Henrik derimot sto opp til normal tid, blid som ei lerke [:D] Jeg skal definitivt legge meg når han tar den første duppen[:)]

Har ingen planer i dag, foruten å handle middag. Håper sola bryter skikkelig frem utover dagen, var så deilig å trille ute i går og hååååper det kan gjenta seg i dag[:D][:D]

ha en flotters dag jenter[:D][:D]

GOD MORGEN [:D][:D][:D]
Ja i dag er det virkelig en god morgen, jeg sov hele tre timer lengre i dag enn i går morrest!!!!
Skal på babysang med mini i dag og på lunsj med søsteren min og tantebarnet, så dette blir nok en TOPP DAG!!!

ØNSKER ALLE DERE EN RIKTIG FIN DAG OGSÅ!!!! [:D][:D][:D]

God morgen!!!

Hilla: Du høres ut som meg[;)]

I dag har minste gutten fri fra skolen, så her går det i NRK Super.
Straks spise frokost.

Sigrid har gjort et stor innhugg i frokosten allerede...
Hele 1ts med grøt og 4 biter med brødskive....
(PUPP ER BEST, INGEN PROTEST!!! "Roper" Sigrid)

GOOOOOOOOOOOOD MOOOOOOOOOOORGEN [:D]!
Her har det vært en god natt med søvn , har sovet hele natten .
Våknet i 8 tiden .. Å slappet av litt i sengen før vi sto ordentlig opp.

Nå går det i charlie og lola på barnetv.... ELias love it =D

ha en fin dag snups<3
I dag skal vi slappe av<3

hehe..HILLA,da er du lik meg![;)]lykke til videre på dine nattevakter[:D]med din livlige fantasi..hehe..

God morgen ja...
Her våknet vi 3,4,5 og 7...puh!småen er ikke helt i form og hadde litt feber i går.Hun er forkjølet,men sikkert tenner som virker litt inn også.
Natt til i går sov jeg ikke i det heeeele tett,så denne natten var litt bedre da.
Nå sitter jeg her med kaffien og håper snuppa snart sovner.Hører henne i baby callen,der hun ligger og lager rare lyder.
Vet ikke helt hva jeg skal finne på i dag?trening blir det nok ikke,for jeg har jævlig gangsperr etter tirsdagens brutale time på treningssenteret!
Får besøk av min gravide venninne senere da[:)]Så da blir det noen kopper kaffe til og litt mas og sladder[;)]
Håper det fine været kommer tilbake snart!Har planer om å gå syvfjellsturen på søndag....[8|]
Dere får ha en fin torsdag,jenter[:)]

Oppdater i HI[:D]

Back
Topp