knotte81
Forumet er livet
Hehe det bra! Hvor gammel er han?
★Sender fra pipe-gjøken★
78 så er ikke veldig ung lengre men har vært oppegående og sprek hele tiden..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe det bra! Hvor gammel er han?
★Sender fra pipe-gjøken★
78 så er ikke veldig ung lengre men har vært oppegående og sprek hele tiden..
Aha.. bestemoren min har også hatt slag hvertfall 2 ganger i 70åra, og hun er oppegående endaog er over 80år
så bestefaren din kan også bli frisk
★Sender fra pipe-gjøken★
Ja vet men dette er det 3 slaget og han begynte og forandre seg etter slag nr 2, og nå har han blitt aggressiv og det er lite han klarer selv men er ganske ferskt enda så mye kan jo skje enda![]()
Ja kan jo ta litt tid å, før han blir seg selv isåfall.. håper virkelig at han kommer seg!
★Sender fra pipe-gjøken★
Ja det håper virkelig jeg og for nå har det vært nok i denne familien her kjenner jeg og vi er ikke ferdige enda..
Nei ikke noe godt med nedturer i familienmen alt går seg til uansett! Vonde perioder kommer og går heletida, så lenge det stort sett er bra tider, så kommer man gjennom det sammen
*masse varme tanker til deg og dine*
★Sender fra pipe-gjøken★
takk for det, ja jeg og håper at alt ordner seg snartnå har det vært veldig mye på en gang og når det er noe så er det meg de ringer til og skal prate. Det kan bli litt mye det og, har sagt i fra men de føler at dem ikke har noen andre som forstår..
Ja vet åssen det er!men er vel bare sånn med noen
du får bare bite tennene sammen
★Sender fra pipe-gjøken★