God morgen torsdag :)

*trinemor*

Gift med forumet
Jeg sitter i sofaen med en kopp te og nyter stillheten idag, på sykmeldingsdagen min.

Sto opp halv ti og Amelia har fortsatt ikke våknet enda! Har tiitet inn til henne og hun sover fortsatt tungt :)

Satser på at hun sover av seg resten av sykdommen for ikveld skal vi i bursdag til mammen min :)

Håper alle har en god torsdag

Det hørtes deilig ut, den stillheten og roen trenger og fortjener du nok!! Sikkert godt for Amelia å få sove så lenge. Så lenge har Alma aldri sovet, tror jeg:)

Jeg skal på 2. kursdag på Grete Roede i dag, og gruer meg litt til den veiingen. Er nervøs for at jeg ikke har hatt fremgang, men jeg tror jo egentlig at jeg har det. 
Trente 20 min. 30 days shred i stad, håper det hjelper på:)

Rekker nok ikke så mye mer før jeg henter Alma i barnehagen. Snart helg, det blir koselig. Skal kanskje bestille Almas første frisørtime i dag (så hun får klippe seg på lørdag) om jeg rekker det! :) Håper hun tør å la seg klippe!

almara skrev:
Det hørtes deilig ut, den stillheten og roen trenger og fortjener du nok!! Sikkert godt for Amelia å få sove så lenge. Så lenge har Alma aldri sovet, tror jeg:)

Jeg skal på 2. kursdag på Grete Roede i dag, og gruer meg litt til den veiingen. Er nervøs for at jeg ikke har hatt fremgang, men jeg tror jo egentlig at jeg har det. 
Trente 20 min. 30 days shred i stad, håper det hjelper på:)

Rekker nok ikke så mye mer før jeg henter Alma i barnehagen. Snart helg, det blir koselig. Skal kanskje bestille Almas første frisørtime i dag (så hun får klippe seg på lørdag) om jeg rekker det! :) Håper hun tør å la seg klippe!

Hun sov til 10.40! Tror det må være ny rekord ja. Virker utrolig mye bedre nå da, så da trengte hun det sikkert :)

Lykke til med veiingen idag da, du har sikkert hatt gode resultater :)

Går sikkert bra med klippetime, Amelia har klippet seg tre ganger og hun har sittet kjemperolig hver gang :)

Sist gang spurte frisøren om hun ville ha farge i håret, og det var utrolig stor stas med en rosa stripe i håret :) Trodde det ville gå ut i første vask, men vi kan fortsatt se litt rosa nyanser i det lyse håret hennes nå tre uker etterpå!

Oi, så lenge hun sov! Må ha vært godt for henne å få sove! :)

Ja, gleder meg til klippetime, hun sier selv hun har lyst:)

Kursdagen gikk fint, jeg hadde gått ned 0,9 kg, altså nesten ett kg, noe jeg er kjempefornøyd med! Jeg ammer jo også, så bør ikke gå ned mer enn det. Nå må jeg bare fortsette på samme måte!

Kjenner jeg er trøtt, Luna sover i meitai på magen min og jeg skal prøve å legge henne ned i senga så jeg kan ta meg litt kaffe, så skal jeg hente Alma i bhg. 

Håper Amelia blir frisk! Så flink du er almara :) Håper hodepinen er borte da hoppetussa! Vi er hos svigermor og det er så koselig! Vin har hun og ;) Skal kose oss masse her i helgen, kanskje dra på kino på lørdag! God helg!!

Back
Topp