God morgen Torsdag

H i l l a

Forumet er livet
.. til dere, og god natt til meg[;)] Ha en flotters dag[:D]

Jo, takk for det! [:D]

Hadde håpet at dagen ikke startet så tidlig som kvart på 6, men... Iherdig overtalelse om at sengen er god å kose med noen timer til, virket ikke. Og heller ikke puppekosen... [&o] Så da var det visst morgen, da.

I dag fortsetter vi å rydde i bodene, siden det fortsatt står container på utsiden av blokken (ifbm vårdugnaden). Ellers blir det vel å gå en tur i det herlige været sammen med mannen som har fri helt til tirsdag [:D]

God natt Hilla! Sweet dreams! Her var lillegutt veldig grei og sov til halv syv idag- deilig! Han pleier å våkne senest 6, så dette var bra! Idag vet jeg ikke hva vi skal finne på-er nydelig vær så vi kan jo ikke sitte inne og kope hele dagen. Skal ihvertfall trene idag- og ellers bare kose meg med min herlige familie!

Ha en stråååååååååååååålende dag alle sammen!

God morgen! Her sov mini til 06.40 - ny rekord siden han begynte å legge seg tidlig[:D][:D][:D] Han fikk flaske i natt og, fjerde natten på rad.. og sov altså MYE lengre enn vanlig. Så nå tror jeg at jeg bestemmer meg for å innføre flaske igjen for en god stund. Det var HERLIG å våkne uthvilt i dag, leeeeeeeeeeeenge siden sist..[:)]
I dag skal vi slappe av og kose oss og nyte første dagen på en herlig langhelg[:)] Ha en fin fridag alle sammen! (og hvis noen av dere må jobbe: så ha en fin jobbedag[;)])

natt natt...sove godt!!!!

her begynte vi dagen kl 06.00. I natt har det ikke vært så ille som dagene før, men han var fortsatt våken 6-7 ganger i løpet av natten. Men da skrur eg bare på sauen hans, hysjer også sover han 5 min senere.
smurfen drikker ikke melk på natten lenger og eg har endelig avvent han med måltider om natten.
yeay, en liten seier til meg.....

God morgen. Sitter nå med min  andre kaffekopp etter en ganske god natt. Han våkna i firetida, drakk etter litt protest ca 120 ml mme, kjefta meg huden full i ca tre seunder da han ble lagt tilbake i egen seng og så lå han og småprata til nesten halv fem. Etter det sov han jammen meg til sju!:-)
Nå ligger han i lekegrinda si og er strålende fornøyd etter enda litt mer melk. Grøt ville han ikke ha enda, han er visst ikke noe frokostmenneske han småen min...
Vi får besøk i dag, småjentene til ei venninne,og jeg håper været b lir bra nok til at vi kan være litt ute. Det har både ungene og jeg godt av. Ha en fin dag, alle sammen!

Goood morgen[:)][:)][:)]

Snuppa sov til 7 og lå og pludra og sang i 20 minutter før jeg var og tok henne opp. Nå har hun fått frokost og skal vel snart sove litt igjen[;)]

Mannen sover ennå, dvs. at jeg får sove lenge i morgen (vi har tatt langhelg begge 2)[;)]

Nå er det snart frokost for oss andre, har kokt egg og stekt brød, nå skal vi kooose oss[:)]

God morgen! Torsdag-t-t-t-torsdag torsdag-t-t-t-torsdag. Torsdag er en fin-fin dag... t-t-t-t-torsdaaaaaaaaaaag.
Hvertfall denne torsdagen som er fridag og ikke jobbdag! [:D]

Her startet lillegutt dagen 5:15. Alt for tidlig! Det har vært sånn her den siste uken. Enda han sover 2-4 timer på dagen og får nok mat.. jaja.. Han fikk litt pupp og så lå han en halvtime til i sengen sin. Så begynte han å rope igjen. Gikk og hentet han i sengen sin - jo da hadde han bæsjet (han gjør det bare 1 gang om dagen), så da var det ny bleie også kom han opp i sengen vår. Kanskje sove litt mer nå? Neeeida.. åle seg rundt i sengen er jo myyyye morsommere, selv om han egentlig var trøtt.

Det endte med at vi stod opp 7:15 og så fikk han grøt litt før 8 og så var det rett ut i vognen for å sove (med myggnettingen på nå jah!). [:D]
God natt til de som har lagt seg nå. [:)]

gooood morgen alle sammen[:)]
I dag ble jeg ikke vekket før kl 9,så jeg er kjempe fornøyd!
Nyyyydelig vær ute,så vi skal snart ta på oss og gå en lang tur....
Så får vi håpe det blir en litt mer hyggeligere dag her inne på aug.og at ingen sletter seg,eller forsvinner i dag da[;)]Ha en super dag jenter!

hilsen lille meg[:)]

her vaaket lillegutten kl 6 det er ?kke normalt her!men saa f?kk han pupp og sov t?l kvart over 9!!noen sm sa d?gg??

ellers maa jeg vel ta huset snart (oh joy) saa arb lyst kom aa treng deg paa her skal du motgang f?nne!!üüellers haaper jeg ogsaa paa en l?tt bedre dag her ?nne, ellers tar jeg fram g?taren og drar kombaya my lord, og tro meg, det vil INGEN av dere!

smask!

God morgen!
Her begynte dagen faktisk kl 10
Han sovnet ganske mye senere enn normalt i går...

i dag skal vi ut på campingen til svigermor på besøk :D

ha en fiiin dag ;D

Back
Topp