God morgen tirsdag

det funker hos oss også, men syntes ikke hun satt godt nok i bagdelen lengre ;) OG vi trenger selene nå!!! Hun vil jo opp å stå i vogna :eek: :p
Seler kan være fint ha, hehe.
Lillebror sitter ikke selv enda, så det er ikke mye han sitter. Men må sjekke om vi kan få festet seler i bagdelen!!

Det ble en fin dag til slutt :D
MYe kaffe og mye aktivisering med andre unger på barnetreff, så ordnet det seg :D

Så bra:) Koselig og være med andre babyer også:):) OG ikke verst det blei kaffe på a mor^^

Vindu er det på vår også, når jeg tenker meg om. Har jo ikke set på den på et år eller noe, kjøpte den tidlig i graviditeten.
Ja, man blir vant til det, men likevel synes jeg det er litt vemodig!
Vi har kjøpt en plate som kan settes i bagdelen da, slik at han kan sitte litt :D

ja jeg husker jeg ikke likte å ha Emira forovervendt i begynnelsen, men så fort at hun heller ville det :P så sluttet etterhvert å tenke noe over det.. men jeg syns fortsatt det er best å ha øynekontakt med barnet, men tok imot 2 av vognene gratis, så da ble det bare dumt å kjøpe ny, når den ene var helt ny (en gave fra mamma), og den andre var så vidt brukt inne på et sykehus ;) så kjekt at du har fått tak i en sånn plate :) da holder dere ut litt til :P hehe

Back
Topp