God morgen Tirsdag:)

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Hvordan er været hos dere nå?

Her hvor eg bor er det overskyet,men ser sola bakom der som eg håper trenger seg gjennom snart.

Hva planer har dere for dagen?

Har levert ungene i barnehagen og sitte i sofaen og lader opp før eg skal i gang med å henge ut klær,male litt på rommet til storebror og så lunch med lillesøstra mi.

Hvordan er været hos dere nå?

Her er det overskyet med noe sol.

Hva planer har dere for dagen?

Skal nå i dusjen og stelle meg. Etterpå skal jeg vekke Johannes, for vi skal avgårde med fergen 11:25 for 1-årskontroll på Randaberg i dag  :)

Åhh, skal vi bytte? Hadde vært fint å hatt en dag med litt husarbeid her hjemme ;) Jeg har vært på kontroll og tatt blodprøver, så nå skal jeg bare ta meg en kaffe før jeg må på jobb. Ikke ferdig før sent i kveld. Her er det varmt men overskyet, helt greit å jobbe i :)

Her er det overskyet og kaldt... Blæh!

Planene for dagen er ikke store. Jobb, hente bhg, hjem, middag, leke, kvelds, legging og så slappe av for kvelden. Blir tidlig i seng i kveld siden jentungen våknet i 5 tiden. Jeg fikk ikke sove skikkelig etter det...

God tirsdag jenter.
Da har vi kommet oss hjem fra ferie i Danmark, Ha hatt det kjempe fint men deilig å komme tilbake til sin egen seng.
Her er værtet grått ,men greit siden vi skal pakke ut.
Ønsker alle en strålende dag

været her er overskyet, og 18 grader :) ganske fint egentlig i grunn;)

jeg har vært å hentet lillebroren min på stasjone, fordi han skal være noen dager til oss, også har jeg handlet, og jeg handler alt mulig bare for å få styr på den kvalmen min...
senere idag skal vi hente prinsen, ordne lasagne til middag, også på kino, forhåpentligvis, hvis formen min vil det sånn :)

God ettermiddag.
 Her er det overskyet,
Vi har vært hos legen, på tur med hunden, ryddet klart et rom til babyen og ellers ryddet litt... er vell det, blir biff og fløte poteter til kvelden nam nam

Her er det SOL nå :)
men jeg ligger inne og er syk, huff... klarer ikke å passe på snuppa heller så hun er hos bestemor.

Men, fikk karret meg til UL time i dag, og der fikk vi se en nydelig liten LILLEBROR (kunne ikke si det helt sikkert, men det så sånn ut). Hurra :)

hipp hurra!! sola skinner på sunnmøre i dag 

Jeg har vaska hus og holder på med middagen.. etter på håper jeg på en fjelltur 

Back
Topp