God morgen Tirsdag

litt-anonym

Forelsket i forumet
God morgen jenter..

Her er det ikke mye fint vær i dag, selv om de hadde meldt det :)

Formen er ok, men litt trøtt.. (nå jeg skulle ønske jeg likte kaffi, så jeg kunne hatt meg litt å våkne på)

I dag er jeg på jobb, men gleder meg til fri dag i morgen :)

Hva er planene deres for i dag? Hvordan er formen?

Idag har jeg fri fra jobben... Også skal jeg på ul om to timer.. Gruer meg skikkelig!!!

Har fridag, og hele familien er hjemme! Kosedag, med dekket frokostbord når jeg sto opp - flinke mann min! Mor fikk sove til 8!! Har akkurat sett Gisle Vink nå, og må vel snart kle på oss å gå ut i "finværet"... Det er regnvær over trøndelag..

God morgen jenter! :-)

La meg tidlig i går og hadde en natt uten de store hendelsene så dermed er jeg mer uthvilt enn vanlig. DEILIG! Men jeg er nok stuptrøtt igjen før ettermiddagen er omme tenker jeg... :-P

Sitter nå her på jobb og sniksurfer litt, he he. Møkkavær ute, hvor er egentlig den sommeren? I dag skal vi ingenting spesielt heldigvis.

I går skulle vi bare kjøre farmor til tannlegen men så ramlet hun i trappa etter timen og vi tilbragte hele dagen på legevakta og sykehuset. Jeg var så utslitt etterpå at jeg hadde tung hodepine hele kvelden. Tok til slutt paracet, men likte det ikke!

Skal til legen nå med lille gutten og i tillegg få meg en henvisning til gyn. Har masse sopp i kroppen og er lei av det. Hadde en mage virus tror jeg i tillegg så kanskje jeg blir sjekket og. Ellers er det drit vær men men... Ønsker alle en fin og spennende dag!

Tunge grå regnskyer henger tungt over her også!!!!! Men bortsett fra det er ting bra. La meg 21.30 igår. Er rimelig trøtt om dagen, ellers er formen fin. Er på jobb idag, men fri imorgen. Da skal jeg først ri på morningen, hjem å bake boller og så på sommerfest i bhg til snuppa. Det blir kos.

Ha en super dag, jenter. Og lykke til på UL, *Imk88*. (Av ren nysgjerrighet, hvorfor gruer du deg?)

Her er det også drittvær!
Regner ikke, men er skikkelig overskyet, så ser ingen verdens ting..

Idag skal jeg ut i min leilighet og ta imot noen plater som kommer. Har en leieboer som jeg krangler veldig med for tiden, så blir jo spennende å se hvordan hun oppfører seg når jeg kommer ut!

etter det får jeg prøve å rydde litt i alt det rene tøyet som har bosatt seg i senga istedenfor klesskapet, deretter er det styrketrening :)

God trisdag jenter :-)
Da har kvalmen kommet til meg også,men blir heldivis berder utover kvelden. Så jeg får i meg middag.
Merker det er veldig deilig med hjemmekontor om dagen. Godt å kunne legge seg ned på sofaen å slappe av litt.
Har ingen store planner i dag,hente sønnen i barnehagen og kose oss inn. Er dårlig vær her i dag oså.

Back
Topp