GOD MORGEN, TIRSDAG!

MalinDalin

Forumet er livet
Min förste morgen traad og det er ikke rart, mini var lys vaaken og KJEEEEMPE blid kl 6 i dag (hvilket er ve?dig tidelig for oss) saa det er store sjanser for at mor legger seg en dupp hun ogsaa.

I dag skal vi hvertfall ta en trilletur til M?gros(supermarked) og kjöpe muffinsformer for i morgen faar vi besök saa det blir sjokoladefoundant med vaniljeis til desseret. Tar en halvtime 3 kvart aa gaa dit saa da har man brent litt kalorier ogsaa! Ellers har vi ingen planer, tenkte aa fylle plaskebassenget til Nadde i dag, men vi faar se!

Ha en fortreffelig dag alle som en! Klem fra en vaaken Nadde og en trött mamma

Herbegynte vi dagen 5.15 og er nettopp feridig på badet begge to.....Kjenner eg er stuptrett etter natten hvor Nicolay var våken 8 ganger bare fra 12-2 i natt....derfra og frem til vi sto opp våknet han også 4 ganger...
Så det blir nok til at både eg og Nicolay går og legger oss sammen om et par timer......I dag håper eg på at været holder seg og at vi kan få kommet oss ut på tur som vi egentlig har skulle gjort i tre dager, men som har blitt utsatt pga været.

Håper at dere får en fin dag jenter....[:D]

I dag våknet Are klokken halv 6. Noe som han har gjort de siste dagene. Synes at han kan gå tilbake til klokken 7 igjen jeg[:)]. Uansett så skal vi bare kose oss i dag,håper på en trilletur. Er sol her nå men det været forandrer seg plutselig. Sambo har hatt fri i noen dager men i dag begynner han på jobb igjen,like kjedlig vær gang[:'(]. I kveld må jeg skrive forlovertale for bryllupet er om 11 dager.

Ha en flott dag jenter!

God morgen [:D]

I dag er jeg stuptrøtt, selv om natta ikke var så ille i grunn. Da jeg hadde lagt meg og akkurat holdt på å sovne i går våknet Anders og holdt lurveleven i en time. Fryktet det skulle bli en tøff natt, men når han da sovnet i 24-tiden igjen sov han til 0530 så det var jo knallbra i grunn [:D][:D][:D]

I dag har vi ikke store planer, men sola skinner så vi må ut en tur.
Nuh skal jeg ta meg av sutrejens som henger i leggen min....

Ha en flott dag alle sammen!

God morgen! Her sov vi en time lengre enn vanlig - til seks! Deilig[:)] Det var nok fordi jeg gav opp kampen med en lys våken unge kl halv fire i natt, og gav han flaske.. Så der var DEN nattavvenningen spolert[&:] Men, men.. han har våkna så utrolig tidlig etter at jeg kutta ut nattmaten, så hvis en kjapp flaske kan få han til å sove lengre, så blir jeg litt i tvil om nattavvenninga er verdt det.. Vi får se åssen nettene blir fremover. Idag skal vi på kafe med ei fra venninne-barselgruppa mi, ellers er kusina mi på besøk noen dager. Så blir nok litt lite BV i dag og. Sola skinner, så gleder meg til å komme ut en tur[:)] Ha en fin dag jenter!

god morgen[:D][:D][:D]

i dag dro mannen på jobb halv 7 vi gløtta så vidt på øya å sa hadet[:D] men så våknet vi igjen å jeg var sikker på at nå var klokka næremer 9. spratt opp strålende fornøyd med å sove så lenge. fant tlf min å oppdaget at klokken var 7[&:] jaja det er ikke så ille det heller. [:D]

ingen planer i dag, en tur i det pene været kanskje. ellers så trenger leiligheten en sikkelig ryddings[&o][:'(] 

ha en flott dag.

God morgen.. Her la jeg meg tidlig igår.. Hadde en bedriten dag.. men satser på denne dagen blir bedre..
Må ringe legen idag da jeg har fått en kul i nakken som er vond og vokser.. Har skjært bort en kul der før, og det var sjiiit vondt.. Så må sikre skikelig bedøvelse denne gang huff..
Ellers så er det dagen før lønn så det blir vel en rolig dag hehe..
MalinDalin: Hadde jeg bodd der nede så hadde den gåturen til migros bare vært helt deilig!! [:D] Glemmer aldri første gang jeg fant migros og så "normal" mat der nede hehe [:D] Var himmelsk å komme inn der hehe og nedkjølendes hehe.. Husker jeg tenkte på bundy familien som tok ferien sin inne på et supermarked fordi det var så kjølig og godt [:D] Og spøkte med gubben om vi ikke skulle finne frem noen campingstoler og gjøre det samme lool [:D]
Ellers ha en fin dag alle [;)][:)]

God morgen...

Her prøvde jeg noe nytt i dag tidlig...Mini våkner 5 og nekter å sove mer... men her i huset er det ikke morning før kl 6.
Så skifta bleie og ga han melk. Da sovna han igjen og sov til 7..det var deilig det...
Også var han trøtt igjen litt over 8... Da krabba han bort til vogna og starta å klatre på den. hehe Sovna med en gang jeg la han oppi...

I dag skjer det ikke så mye...
Tenker å prøve å starte å lese litt anatomi og sånt så jeg er litt klar for høsten og skole...hehe
Alltid noe nytt å lære..

Ha en fin dag jenter[:)]

God morgen alle sammen:):)
Ada Nathalie våkna 7 i dag, pappan tok henne opp, og jeg lå og dorma til halv 8, da sambo dro på jobb[:)]
Ada sovna med en gang i går, rundt 8, uten suttring![:D]*banker i bordet for gjentakelse*
hu våkna 12, fikk pupp, så våkna hun 4 og fikk pupp og sov til 7[:D] Mum is pleased[:D]
I dag vet jeg sannelig ikke hva jeg skal gjøre, slappe av, begynne på litfgardinene kanskje?!
Hæv a nais dej gørlls:):), jess, ænd beibiss:)

God morgen Tirsdag : )
Har hatt en fin natt , elias begynte å sove urolig til morran i dag ca 04 . Så da var det opp å lage flaske fordi han ville nemlig ikke sovne igjen. Men etter en flaske mme sovnet han igjen . Å sov til 08. =)
Så det..
I dag har vi prøvd bunaden hans og den passet veldig bra :D  :)

I dag kl 14.00 skal vi på 9 måneds kontroll =D
Ha en fin dag snupps [:D]

Back
Topp