God morgen - tirsdag 25. juli

lenemor

Forumet er livet
god morgen damer! En ny dag truer [;)]

Her truer den med regn, men det kan hende skyene sprekker opp og det blir strålende vær. Jeg hadde en aktiv dag i går, så i dag har jeg planer om å gjøre lite eller ingenting... det blir nok Sims, avbrutt av skravling her (spiller sims på en stasjonær pc i andre etasje, og skravler her på den bærbare i stua....)

Noen som skal noe spennende i dag? Vel, spennende planer eller ikke, jeg ønsker alle en strålende dag i alle fall!! [:D]

lite spenning her i huset! emma er hjemme med vannkopper i dag også, så her blir det ikke gjort så mye i dag!

Er begynt på jobb igjen etter ferien. Det er ikke så mye å gjøre, så jeg må vel begynne å rydde kontoret lidt. Kan jo alltid prøve å finne igjen pulten[:D]
Ellers her jeg vært til jordmor. Alt var bare bra. Barnet ligger med hodet ned....inntil videre. Kan nok nå å snu på sig mange ganger.
Har en masse arvet baby-klær med hjem fra ferie. Så det er et lille vaske-projekt på gang hjemme. Men det er nu lidt hyggelig[;)]

Her skinner sola , så det blir nok stranda på meg i dag vist jeg skal kunne overleve varmen... kanskje prøve å gjøre no fornuftig ti kvelden...må ivertfall bake kake til sambo, han har bursdag i morra!

Her skinner sola. Men jeg har ikke ork til å dra å bade i sjøen... Jeg skal kose meg litt hjemme i dag. har sovet så godt i natt sammenlignet med de siste nettene. Hadde nesten ingen kynnere i går kveld da jeg la meg, det var deilig å slippe å våkne av dem. Mamma har fortsatt ferie, hun ville jeg skulle komme en tur til henne og sove der. Det er kos!

Ha en fin dag dere!

Klem

ORIGINAL: Olive76

Er begynt på jobb igjen etter ferien. Det er ikke så mye å gjøre, så jeg må vel begynne å rydde kontoret lidt. Kan jo alltid prøve å finne igjen pulten[:D]
Ellers her jeg vært til jordmor. Alt var bare bra. Barnet ligger med hodet ned....inntil videre. Kan nok nå å snu på sig mange ganger.
Har en masse arvet baby-klær med hjem fra ferie. Så det er et lille vaske-projekt på gang hjemme. Men det er nu lidt hyggelig[;)]

Mozartkula har også lagt seg med hodet ned. jordmor sa at h*n kan snu seg frem og tilbake frem til uke 33, men siden h*n har ligget sånn siden forrige kontroll (3 uker) så regnet hun med at h*n vil holde seg sånn til hodet fester seg... [:D]

ORIGINAL: lenemor

Mozartkula har også lagt seg med hodet ned. jordmor sa at h*n kan snu seg frem og tilbake frem til uke 33, men siden h*n har ligget sånn siden forrige kontroll (3 uker) så regnet hun med at h*n vil holde seg sånn til hodet fester seg... [:D]

Jeg synes det er lidt ok jeg. Idag har jeg nådd uke 33. Så kanskje barnet blir der det skal være. Altså med hodet ned! Men man vet aldri.....

God morgen alle sammen[:)]
Her er det strålandes vêr..., men å reise på stranda ålaine er ikkje noko særleg. Trur eg skal sette meg ut på verandaen, men det er ikkje sikkert eg orkar å sitte der..det vert jo så varmt. Ellers har eg ingen planar idag...kanskje vaske litt.

Sa jordmor at hovudet som regel festa seg i veke 33 eller at det ikkje var vanleg å snu seg meir etter veke 33? Eg var av jordmor i går, ho sa at barnet låg med hovudet ned, men noko anna sa ho ikkje...!!

ORIGINAL: sleepy
Sa jordmor at hovudet som regel festa seg i veke 33 eller at det ikkje var vanleg å snu seg meir etter veke 33? Eg var av jordmor i går, ho sa at barnet låg med hovudet ned, men noko anna sa ho ikkje...!!

Nei, hun sa at de vanligvis ikke snudde seg mer etter uke 33... hodet kan feste seg fra omtrent da og fremover... ikke alle barn fester hodene seg på heller vet du...

ORIGINAL: sleepy

Nei, hun sa at de vanligvis ikke snudde seg mer etter uke 33... hodet kan feste seg fra omtrent da og fremover... ikke alle barn fester hodene seg på heller vet du...

Okey, verte spanande å sjå då...merkar det verfall når det er noko snuing inni magen...synes det er litt ubehageleg når det vert slik voldsome rørsler inni her, men det er sjølsagt godt også for då veit ein at alt er i orden

Heisann!
Her er det som vanlig veldig varmt, over 33 grader og stekende sol.
Sitter inne og surfer litt på nettet. Har egentlig ingen planer for dagen.
Lille-Bella kommer hjem fra barnehagen om vell en time, så da blir det "liv i leiren".
Ellers holder jeg meg mest mulig i ro for tiden, da jeg sliter ufattelig mye med
meget sterke og plagsomme kynnere. Så for å redusere dem, er det best å holde
seg så mye som mulig i ro. I tillegg stresses kroppen opp av den intense varmen,
så her blir det lite action for tiden. Ganske kjedelig, men her ruges det iallefall for fult!

her er det lite action i dag også - har purret på han som skal tapetsere barneværelset, og forsøkt å purre på svar på permisjonssøknaden min... ellers sitter jeg med verdens feiteste føtter høyt hevet og surfer på nettet...

Lurer forresten på om mozartkula driver og fester seg jeg... er det alt for tidlig?? Har nemlig merkelige smerter i skambenet i dag - ikke sånne strekk-smerter, for de kjenner jeg fort igjen, men som et jevnt press... Om ikke h*n fester seg så tror jeg i alle fall at h*n er på god vei ned i bekkenet nå. Blir spennende å se hva jordmor sier om det på neste kontroll om tre uker!

God DAG heter det vel nå.. [8D] Var tiiidlig oppe å lagde frokost og niste til min kjære samboer i dag.. Satt å spiste et eple med han mens han spiste frokosten og fikk (s)kyssa han av gårde i rett tid.. Hehe.. Koselig.. Spesielt for meg som kunne gå å legge meg igjen.. [;)][:D]
I dag blir det rolig her og.. Fikk gjort unna en del ærend i går.. Tror jeg må lokke med meg søstera mi ut i solveggen.. Er så fint vær i dag!
Jordmora mi og sa at min baby lå med hodet ned, men er jo "bare" 31 uker, så den kan enda snu på seg.. Søstera mi snudde seg helt rundt 3 dager før ho blei født.. Lå med hodet ned, men ikke festa da tydeligvis.. Så snudde ho seg helt rundt og låg med rumpa ned.. Men etter en liten stund snudde ho seg tilbake.. [:D] Var visst IKKE behagelig i følge mamma.. [&:] 

I dag har vi solt oss og badet..noe må jeg o gjøre for å kjøle meg ned...det er jo så varmt her. Det har virkelig vært tidenes sommer her i Oslo. Tror det har regnet 3 dager siden st.hans jeg.

Planen er å gjøre det samme i morgen...altså dra til et vann og bade der...elsker å ligge i sola og så bare velte meg ut i vannet når det blir for hett!! Herlig!!

ORIGINAL: Lillemor82
har du enda ikke fått svar lenemor??? det er sykt!!!!!!!

Ja, ikke sant?!? Sendte søknaden den 20. april, så det er over 3 måneder siden. Sendte en lang mail til hun som står som "saksbehandler" og til studiekoordinatoren på instituttet i går, og forklarte at manglende svar fører til at G ikke får søkt pappaperm, vi får ikke søkt om stønader o.l. (skal overdrive litt...), samt at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre ved skolestart om to uker... dersom jeg får starte på igen i januar kan jeg jo begynne å lese pensum så smått nå, men om jeg må vente et år gjør jeg jo ikke det, fordi erfaring tilsier at pensum endrer seg litt fra år til år

Får se hva de sier... når de er tilbake fra ferie (regner med de er det, for jeg fikk ikke tak i noen på telefon i går)

Back
Topp