God morgen til dere damer

Surregåsa

Forelsket i forumet
God morgen!

Nå er det snart jul så nå er det bare å la julestemningen tvinges fram [:D]

Det er kjempe koselig med jula. Vi skal ut å kjøpe juletre i dag, og prøve å få kommet oss ut med noen gaver i dag[;)]

God morgen [:D] Om en time skal vi på 10 mnd kontroll og etter det sklal vi handle noen rundstykker og hjem og lage til lunsj også kommer ei venninne og snuppa hennes! Blir kos[:D]

god morgen alle sammen[:D][:D][:D]
i dag skal jeg besøke min far[&:] ikke veldig lyst men men.
så må jeg en tur på posten å sende avgårde en pakke og hente en, så skulle jeg handlet til gubben[8|][8|]
og i kveld er det en tur over grensa for å handle inn julesnopet[:D][8D]

håper dere alle får en kjempe fin dag[:D]

morn dere.... vi skal suge til oss julestemning på plantasjen i dag vi, kjøpe litt blomster og stæsj, og så skal vi kjøpe en pakke til en veninne som skal ha baby tre uker etter meg.... ellers så skal vi bare dingle rundt og kose oss.

ORIGINAL: tullemor_86

god morgen..her skal vi på 10 mnd kontroll i dag halv 1.. å så skal jeg på jobb kl 4[8|]så blir ikke mye liv fra meg i kveld[:-] men har fri onsdag[;)]

hummmffff, siden ikke du skal være her i kveld kan jeg jo like gjerne vaske bad... det blir stille da, men vi får se om noen andre spriter opp stemningen litt...

god morgen[:D]
mi har ingen planer for dagen ennå[;)]
så får surre litt her hejmme og få tiden til å flyyy[8D]
sko ha vært å handlet den siste gaven,men får drøye den t imorra når ma og jeg ska til bestemødrene mine med pakker og blomster.da kan hun sitte i bilen med han mens jeg løper inn og får den jakka[8D]
håper dere alle får en strålende dag og at dere som er syke blir HELT friske[:)]

Back
Topp