God morgen alle junitupper!!!!! [:D]
I dag har jeg ikke så mange planer, men gubben jobber sent så det blir nok til at jeg og ungene finner på et eller annet.
Nå på formiddagen skal jeg en tur til legen med Hedda. Ho har fått 4 "vorter" av noe slag på innsiden av låra... [8|] Den ene kom for ca 1 år siden, også har det dukket opp flere. De ser ikke vonde ut, og ho bemerker det ikke. Men jeg vil bare få bekrefta at det ikke er noe farlig....
Jeg blir ikke helt ferdig med tanken på at jeg har en guttebebei's i magen... Det er så rart.... [:)] [8|] Jeg føler på en måte at jenta har blitt borte..... Selv om det aldri EGENTLIG har vært noen jente der..... Hmm.... Veldig rart... Men samtidig er jeg såååå overlykkelig over at det faktisk er en GUTT!!! Det vard et jeg følte fra starten og det jeg virkelig ønsket! Ikke bare for min egen del, men for Jonas mest da.... Også blir det jo hyggelig med likevekt av han og hun kjønn her i huset [:D] Også er det jo nesten 10år siden jeg hadde guttebaby sist da!! Så det blir veldig morro!!!!!! [:D]
Jeg har allerede kjøpt ALLE gutteklærne til Tulla25 her inne på BV, så nå er jeg i gang igjen [:D] Hi-hi [:D] Men denne gangen SLIPPER JEG Å SELGE DET IGJEN DA!!!!!!
Også kom skrivekløen å tok meg igjen, gitt...... [&:] [:D]
Var det noen som så American Idol i går kveld?? Jeg gir meg over!! Det er ikke mulig mye av det man hører der ...... [8|] Stakkars folk som SERIØST tror de kan synge?!?!? Huff.....
I går kveld fikk jeg melding av ei venninne. Sønnen hennes på 5mnd havnet på sykehuset med 1 og 2 grads forbrenning på begge bena og ene armen, etter å ha fått pappan's kaffe over seg..... Stakkars liten..... Ligger der like blid vet dere, med bandasjer overalt... [:(]
Nå får vi en flislegger på besøk her som skal gjøre ferdig badet leiligheten i kjeller'n. Skal bli godt å få det gjort. Har venta ALT for lenge nå......
Håper dere får en superduper dag!!!!!! Jeg skal i hvertfall prøve å slå leggene til Nikki! i dag, så da får jeg komme meg ut i sola!!!!!! [:D]