Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hva skal dere i dag da?
Her skjer det ikke stort. Tenkte å ta en tur til Manglerudsenteret å se om jeg finner noe spennende, men ellers blir det bare hjemmekos[:D]
God morgen!!
Vi skal til svigerfar å få siste rest av ryddinga etter oppusinga ferdig.
Også får vi besøk av en gutt på 6,5 år og ei jente på 3,5 år som skal sove over hos oss.
I dag skal vi (jeg og snuppa) en liten tur på Ikea her i Trondheim for å se om vi finner en større sprinkelbeskytter, og senere i dag skal vi alle sammen dra på tivoli og kose oss... Så dette blir nok en kjempe fin dag (håper jeg)
Jo i dag skal vi først en tur til sverige å handle litt ... også skal jeg og sambo på konsert med kim larsen litt senere i kveld... mine foreldre skal ha Oliver når vi drar på konsert !!!
God morgen [:)] Vi er på besøk hos mamma på Hadeland i helga, så vi skal bare kose oss hjemme hos henne [:)] Hun passet Oliver i natt, så jeg har vært i oslo hos ei venninne i natt, og mannen har spilt konsert på Gardermoen [:)]
Gleder meg til å komme hjem til gullungen [:D]
god morgen! i dag fikk jeg sovel enge,det var fantastisk! nå skal imre ha en dupp,så stikker familien på bytur med kafe og litt shoppings. jeg hiver meg i kast med prosjekt nye jeans..skrekk og gru,har ikke turt før nå... men nå er jeg så møkklei av tights....
så skal vi handle inn til middag for i dag og i morgen,i morgen skal vi lage sushi,mmmmmm