God morgen snupper

Otto

Elsker forumet
Hva skal dere i dag da?
Her skjer det ikke stort. Tenkte å ta en tur til Manglerudsenteret å se om jeg finner noe spennende, men ellers blir det bare hjemmekos[:D]

God morgen!!
Vi skal til svigerfar å få siste rest av ryddinga etter oppusinga ferdig.
Også får vi besøk av en gutt på 6,5 år og ei jente på 3,5 år som skal sove over hos oss.

Ingen planer ellers.

God morgen..

I dag skal vi (jeg og snuppa) en liten tur på Ikea her i Trondheim for å se om vi finner en større sprinkelbeskytter, og senere i dag skal vi alle sammen dra på tivoli og kose oss... Så dette blir nok en kjempe fin dag (håper jeg)

God morning...

Jo i dag skal vi først en tur til sverige å handle litt ...  også skal jeg og sambo på konsert med kim larsen litt senere i kveld... mine foreldre skal ha Oliver når vi drar på konsert !!!

God morgen [:)] Vi er på besøk hos mamma på Hadeland i helga, så vi skal bare kose oss hjemme hos henne [:)] Hun passet Oliver i natt, så jeg har vært i oslo hos ei venninne i natt, og mannen har spilt konsert på Gardermoen [:)]
Gleder meg til å komme hjem til gullungen [:D]

god morgen! i dag fikk jeg sovel enge,det var fantastisk! nå skal imre ha en dupp,så stikker familien på bytur med kafe og litt shoppings. jeg hiver meg i kast med prosjekt nye jeans..skrekk og gru,har ikke turt før nå... men nå er jeg så møkklei av tights....

så skal vi handle inn til middag for i dag og i morgen,i morgen skal vi lage sushi,mmmmmm

fin dag til alle dere! :)

Back
Topp