God morgen søtiser! Skravletråd 6.Mars :)

Samme syns eg! VI må klare bedre :) Forje gang låg jo vi som nr 3 eller noke :D Men syns dei frå 2012 kan gi oss ein sjangse :p hehe

absolutt!! :happy119 trodde vi vant sist, jeg var ikke med da! Men alle snakker om at det gikk så bra.

Hvilken premie fristet deg? Jeg synes at den bilstolen såg kjekk ut å vinne.

absolutt!! :happy119 trodde vi vant sist, jeg var ikke med da! Men alle snakker om at det gikk så bra.

Hvilken premie fristet deg? Jeg synes at den bilstolen såg kjekk ut å vinne.

Vi låg på første plass etter første opptellinga trur eg :)
Ja eg og! Hadde ikkje takka nei til den :D Er ikkje så gira på hudkrema, olje og slike ting :P Men hadde blitt glad for en body og :)

Vi låg på første plass etter første opptellinga trur eg :)
Ja eg og! Hadde ikkje takka nei til den :D Er ikkje så gira på hudkrema, olje og slike ting :p Men hadde blitt glad for en body og :)

Var en del sånn kremer mot strekkmerker, men har hørt at de ikke funke uansett. Kunne tenkt meg det hvis det funka :) Å få premie er jo kjekkt uansett. men det er 10 premier og 13 i konkuransen så sjansen er jo å ikke vinne noe og.

Var en del sånn kremer mot strekkmerker, men har hørt at de ikke funke uansett. Kunne tenkt meg det hvis det funka :) Å få premie er jo kjekkt uansett. men det er 10 premier og 13 i konkuransen så sjansen er jo å ikke vinne noe og.

Ja, sant det! Hadde vi vunne hadde eg sikkert vert en av 3 som ikkje vant noke, eg er alltid uheldig og vinner aldri! :P

Back
Topp