God morgen søtiser! Skravletråd 6.Mars :)

Momofmany

Forumet er livet
Planen for idag?
Her har jeg to timer ped og deretter skal vi møtes en gjeng etterpå før det blir å hente i bhg, lage middag og the usual.. :)

Planen for i dag er å være hjemme å gjøre litt husarbeid. Lage middag og lade opp til nattvakt :) Ikke så veldig store planer akkurat :)

jobber til 20 :( snakkes ikveld :/

Ingen store planer for dagen. Jeg er hjemme med minstemann som fikk feber i går kveld, men virker i storform igjen i dag ;) Håper jeg får gjort unna litt husarbeid mens han koser seg med film da

Kjeder meg hjemme egentlig..Har ingen planer før litt utpå dagen!Jeg skal faktisk begynne med vannjogg i dag,skal være veldig bra mtp bekkenløsning,pluss at jeg får trena kroppen litt;)

Rydde og vaske litt mens mini sover. Også skal vi til legen igjen kvart på to:( Ellers blir det middag og kos før det er kvelden:)

Jobb, prøve det jeg kan for å bli kvitt hodepinen, hente barn, gjøre lekser, lage mat, spise, dra med gutta på trening, kjøre de hjem, dra på kveldsmøte på jobben og blir hjemme i halv ti tiden i kveld. Da tror jeg nok jeg sovner raskt på sofan :)

Hei hei :)
Idag skal jeg vaske masse klær. og vaske leiligheten til min kjære kommer hjem fra jobb :)
Så blir det biff til middag <3

Har vært hos arkitekt med mannen, og nå slappe jeg av til han kommer hjem. Tenkte at vi kunne gille i dag siden det er så fint vær ute :)

Slapper av på sofaen, må lage meg no mat snart.. tenkte kanskje pannekaker:) så skal vi på visning på hus senere, blir spennende:)

Slapper av på sofaen, må lage meg no mat snart.. tenkte kanskje pannekaker:) så skal vi på visning på hus senere, blir spennende:)

Oi så spennende. Jeg kjenner at jeg misunner deg! Kjenner at jeg blir ivrig etter å flytte. Bor i en liten leilighet mens vi planlegger å bygge hus. Men søknadsprossesen tar evigheter :(

Idag har jeg vært på besøk hos den forrie jobben min, så slo ihjel en hel del timer der idag :) var så koselig :) så nå er det avslapping før jeg skal begynne på middagen :) sambo henter ungene idag så da blir de oen timer til for meg selv nå før di kommer hjem rundt hal 5 :)

Idag har jeg vært på besøk hos den forrie jobben min, så slo ihjel en hel del timer der idag :) var så koselig :) så nå er det avslapping før jeg skal begynne på middagen :) sambo henter ungene idag så da blir de oen timer til for meg selv nå før di kommer hjem rundt hal 5 :)

Hva blir det til middag?

Back
Topp