God morgen søndag

Dollface

Forumet er livet
VIP
Hva er planene for i dag jenter?
Her ligger vi hele gjengen i senga ennå, ingen har lyst til å stå opp :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God morgen:) sitter i pysjen og ser på regnet.. Skal besøke fadderbarnet vårt på snart 2år i dag, og så skal vi reise hjem i kveld

I dag blir det trilletur i finværet. Pluss legging på plass av klær og sånt. Tror det blir leking på platten til trym. Litt utforsking må til.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her er det så fint vær at jeg og minsten skal ut å trille tur :)

Tenkte vi skulle gå bort til faren hans å se om han har noe kaffe :p

Her er det så fint vær at jeg og minsten skal ut å trille tur :)

Tenkte vi skulle gå bort til faren hans å se om han har noe kaffe :p
Ja, jeg tror vi har vært heldig med være i dag.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fikk sobe til halv ni i dag. ♥ Skal bake iskake og nanbrød til konfirmasjon. Blir sikkert litt trwning og trilling også.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Tror vi skal stikke på plantasjen og kjøpe innflytningsgave til våre nye naboer og så stikke over å kikke på nyhuset om vi får lov :-) De har bygget tomannsbolig og har flyttet inn mens vi har vært borte. Har sett før det ble ferdig men blir spennende å se hvordan det ser ut nå :)

Vært på en lang trilletur, påfulgt av masse kaffe :p Godt å komme hjem igjen.

så eksen hadde kaffe ja..
HVordan går det med naboen da, BOdilmor? :D

Eksen hadde kaffe, og naboen hans også hehe. Naboen min var på kaffebsøk hos naboen til eksen så ble masse naboer :p

Joda, vi er litt sånn friends with benefits og holder det nok der leeeeeenge før vi i det hele tatt vurderer å bli et par :p

Eksen hadde kaffe, og naboen hans også hehe. Naboen min var på kaffebsøk hos naboen til eksen så ble masse naboer :p

Joda, vi er litt sånn friends with benefits og holder det nok der leeeeeenge før vi i det hele tatt vurderer å bli et par :p
sånne venner er alltid kjekt å ha når man er singel :P

Back
Topp