God morgen, onsdag!

LadyDa

Elsker forumet
God morgen[:)] ENDELIG kan jeg si at det er en GOD morgen!![:D]
Jeg sydde seler på HM-posen i går, og det hadde tydeligvis en knallbra effekt[:)] Mini våknet som vanlig kl 23 og fikk flaske. Men han sovnet igjen med nesten én gang (fikk jo ikke til å turne i senga lengre!)[:)] Han pleier våkne et par ganger til i løpet av natten for mat, men i natt fant jeg ut at jeg skulle prøve uten. Han våkna først kl 02, og gråt da han kun fikk smokken, men roa seg etter 5 minutter og sov etter 10 minutter. Så våkna han igjen 04.30, men roa seg raskt med smokken. Og så sov han videre til 05.40!![:D][:D][:D] Det er både en halvtime lengre enn vanlig, og uten mat er jo det helt fantastisk, synes jeg[:)]. Da var vi begge blide og fornøyde! Så jeg har sovet mer eller mindre sammenhengende fra elleve til halv seks.. ny rekord, for til vanlig bruker jeg ihvertfall en time eller to på natta til å gi mat og å få han til å sove igjen etterpå...

Sååå JIPPI!! Jeg har lagd meg kaffe av gammel vane, men kjenner jo at jeg er uthvilt og faktisk ikke hadde trengt det.. Men deilig likevel da[;)]

Jeg er gressenke til i morgen, så i dag skal jeg på middag hos foreldrene mine, og har ellers ingen planer. Skal sikkert ut en tur med vogna eller dra på en liten shoppingtur.

Lang morgenhilsen dette.. Håper dere alle har hatt en like fin natt som meg[;)]

God morgen..
Så deilig da LadyDa...[:D]Det fortjener du...
Her har mini vært håpløs igjen...Hver natt er en overraskelse om dagen....
Nå ligger lille mann å leker mens mammane ligger å halv sover på sofaen..hehe

I dag blir det ikke så mye som skjer...Blir vel trilletur.

Ha en topp dag jenter...[:D]

Så deilig LadyDa[:)] Jeg har vært så bortskjemt med mine 2 så jeg kan ikke forestille meg hvor slitsomt det er[&:]

Når jeg våknet idag hørte jeg fuglene synge og det er sååå kos. Håper på fint vær i dag så man kan sitte ute litt[:D]

Idag har jeg maaaaasse å gjøre, hele huset trenger en shinings for vi skal ha visning i helgen. Og så må jeg sette meg ned med historieoppgaven jeg sliter litt med, den blir for lang så må prøve å korte den litt[>:]

Så godt du har fått sovet [:)] Mini her våknet 06.30, så det er bedring her også [:)]

I dag skal jeg bake kake til min kjære som har bursdag, så skal Charlotte få pynte kaken. Hun synes det er så morsomt, blir litt mye godis på da, men det får være [;)]

Den natten fortjente du Ladyda! Håper det fortsetter!

Ja, god morgen! Her sov lillegutt NESTEN helt rundt- la seg 1830 og sov til 0430, og da ville han opp og lå og maste og klaget i en time, haha- sovnet igjen til slutt da, så resten av familien har sovet litt lenger idag- til kvart over 7, mens jeg er på plass på jobb.

I ettermiddag er det kor med snuppa igjen. Vi har ikke vært der på 3 uker og nå fant hun plutselig ut at hun skulle slutte, så vi får se hva hun synes i ettermiddag. Jeg håper jo hun fortsetter litt da- synes det er så koselig med barnekor, men, men- kan jo ikke tvinge henne fordi JEG synes det er kjekt, haha!

Håper bergenstuppene koser seg på treff idag- skal tenke på dere!

Ha en strålende dag alle sammen![:D]

Morningzzzzzz..

Snuppen låg på eget rom for første gang inatt,såeg begynte natta meg å ligge "klar til utrykning" og fekk difor ikkje sove,sist eg såg på klokka var den ca 01.00.
Så begynte storebroren og våkne,så måtte fly inn og ut til han utallige ganger.. Trudde det var til snuppo eg skulle springa! Ca 02.30 våkna ho,ville ikkje roa seg med smokk,så då vart det amming,men ho la seg heldigvis fint etterpå :) Etter då kom storebror inn i senga til oss,og 06.20 starta gaulinga til lillesnupp, så då var det berre til å mekke

Ha ein fin dag alle sammen!

god formiddag jenter...
Her har vi virkelig ikke hatt en god natt. Nicolay holder på å få tenner og sliter sånn på natten at han er våken flere ganger i timen. Han sovner som regel fort igjen, menandre ganger er han våken et par timer før han sovner igjen.
I natt var eg så trett til slutt at eg tok han opp i sengen etter at det hadde gått nesten 2 timer.
Men i dag tidlig kl 07 var han våken og blid som en sol.

Eg håper dere får en kjempefin dag....

Back
Topp