God morgen Onsdag

tojenter

Forumet er livet
Hmm kl er 6:30 og jeg er alene her på forumet... Sover alle godt i dag, eller er folk på føden[8|]

Her er det meldt bra vær i dag, og det håper jeg slår til slik at det går an å være ute i dag. Snuppa holder på å bli små rar av å gå hjemme.
I går fikk jeg gjort klar vogga til den lille, men virker ikke som hun har tenkt å vise seg med det først[&o]

Ellers så er det ikke noen planer i dag, bortsett fra å få dagen til å gå.....

Har skal dere i dag da jenter?[:)]

God morgen!
Jeg er ikke på føden ihvertfall[:)] Sliter med å sove når jeg har våknet jeg... irriterende... ryggen krangler slik så det har nok sitt med det å gjøre!
Idag har jeg ikke så store planene! Eneste dagen uten lege, akupunktur, sykehus etc så nesten så jeg bare burde slappe helt av! Jammen begynner jeg bli sliten merker jeg...

Håper alle får en kjempe bra dag og at det fortsetter å komme babyer i full fart!!

Så koselig at Karoline kommer til barsel! Åh, jeg gleder meg til det blir min tur!

Jeg er lys våken selv om jeg er trøtt, rart. I går satte vi opp sengen på soverommet og det hele ble plutselig veldig nært. Nå står både vogn, bilstol og seng i huset og jeg klarer ikke å forestille meg at det skal ligge en liten knatt oppi der.

Det er 19 dager til termin men jeg vurderer å dra på hyttetur et par timer fra byen med en overnatting sammen med venninner for å la tiden gå. Ser jo egentlig ikke for meg at noe skjer denne uka uansett. Samtidig så merker jeg at jeg er sliten og ikke så veldig ivrig på å være sosial. Rett og slett litt kjip og godt inni en boble som jeg håpte jeg aldri skulle komme inn i. Flere som har det slik?

Godt morgen jenter[:D]

Erdne: Så koselig å høre at Karoline endelig er i form til å komme å være sammen med mamman og pappan sin på heltid.

I dag er jge 39 uker, 9 dager igjen til ul termin og 5 dager igjen til menstermin - what to tipppp? Jeg tipper midt i mellom mens og ul-termin en gang jeg
Nå ligger jeg her i senga mi, sambo driver å gjør seg klar til å dra på jobben (syns han var rimelig treig i dag...hm...han pleier å jo å være ut døra i 7 tiden....jaja). Har hatt en natt nesten uten søvn igjen, så kjenner gluggene er rimelig stive, så tror nok jeg skal prøve å sove litt igjen etter jeg har "vandra" litt inne på BV.
Ingen planer for dagen....ennå....
*GJeeeeeeeeeeeeeeeesp*

Ha en flotters onsdag kjære dere søtiser[;)] Vi snakkes senere her inne.........

Hei jenter!!

Nå har jeg akkurat kommet meg gjennom natt nummer to som faktisk har vært helt grei søvnmessig![:D][:D][:D] Ja, jeg løper på do en gang i timen, men jeg sovner med én gang hodet treffer puta igjen, og det er utrolig lenge siden!! Deilig[:)]
Noen her som har sett "The Wire"-serien forresten? Vi har lånt 5 sesonger på dvd av noen venner og ser det nesten hver kveld..tror det har gått litt til hodet på meg, for i natt så drømte jeg at Omar skulle skremme vannet av meg!! Det var faktisk så virkelig at jeg våknet av knallhard mage og skikkelig mensmurringer nederst i magen og bak i korsryggen!! Det første "logiske" jeg tenkte var: "JA, Omar fikset det for meg med hagla si"" [:D][:D][:D]
Herregud, så mye rart man skal drømme....men murringene gikk over, og nå kjenner jeg ingenting...

Uansett, ha en fin dag jenter!! Jeg har ingen andre planer enn at jeg skal spise taco ikveld!!! [:D]

GOD MORGEN ALLE!!!
Nå har jeg kjørt min kjære på jobb og snuppa i bhg, så nå var jeg utsultet og har endelig fått i meg litt frokost! [8D]

Erdne- så koooooooooooselig at du får Karoline til deg idag. Hvor mye har du fått sett henne disse dagene? Dere må kose dere masse, masse!

Idag blir det mer shopping på meg! Skal kjøpe noen bursdagsgaver, samt noen småting på Ikea og en barselgave[:D] Drar med meg mamma og tar en kinalunch i samme slengen, nam, nam[;)] Vi er blitt så stamgjester på denne kinarestauranten at de har sluttet å gi oss menyer og bare sier: "Det vanlige?" hehehehe....

Ha en strålende dag snuppiser!!!!!!!!!!!!!

God morgen!

Ikke noe føding her i gården, men må utnytte sovetid på morgenen når ungene ikke er hus... [;)]

God morgen!
Eller "god formiddag" hadde kanskje passet bedre... [;)]

Det ble litt sent i går etter å ha vært "på landet" hos et vennepar og grillet i går ettermidag/kveld. Så i dag sto jeg ikke opp før 9.30. Var selvfølgelig et par ganger på do i løpet av natten da... Sov ikke så godt i natt, så i dag er jeg faktisk sliten. Jeg som har vært så frisk og rask de siste dagene. Hmm...

Så dag er det ingen planer. Skal bare slappe av, lese bok og få tiden til å gå. [:)]

Gratulerer ellers til alle med milepæler og fødsler. [:)]
Og Erdne: Så godt å høre at Karoline kommer over på barsel og at du blir heltidsmamma nå [:)]

Hei hei jenter...
i dag er jeg i veldig blæ humør merker jeg... skulle gjerne ha sovet hele dagen i dag... har faktisk ikke vært på do i natt.. sovet så og si hele natta.. helt sprøtt.
men selv om jeg har sovet godt så er magen like kjip som i går... så nå håper jeg inderlidig dette hjelper til med modning, så jeg slipper å gå mye over tid og bli satt igang...

Alle som har fått sine små til verden får ha masse gratulerer...[:D][:D] vanskelig å holde kontroll på alle nå...hehe

Ha en topp dag jenter[:)]

God morgen..
idag skal jeg bare ligge å sløve i senga.. strenge jordmor bestemte det.. [8|] hehe.. ellers så kan jeg ikke la vær å tenke på morrdagen.. er så skummelt, spennende og litt morro også.. tenker veldig mye på hva som venter meg.. klarer liksom ikke slappe av.. [8|] 
håper alle får en super dag.. [:D]

God morgen!
Fortsatt gravid jeg[:'(] Er nå 8 dager på overtid, blir gaaaaaaaal[&o]

Håper alle andre får en fin dag[:)]

God morgen!
Jeg er heller ikke på føden,bare ganske treig av med i dag.....[8D]
Var våken fra kvart på seks til kvart på sju, men ungene gjorde seg i stand til bhg. Etter det sovnet jeg igjen, orket ikke stå opp før i ti-tiden.

Nå fyker jeg straks avgårde til frisøren, og etter det en tur til byen for å handle søskengaver... Hadde tenkt å droppe det, men ser ut til at det blir en liten gave til dem hver når lillebror kommer[8|][:D]
Så skal jeg kjøpe litt pynt til albumet jeg holder på med, så da regner jeg med at minne albumet til Aileen er ferdig iløpet av kvelden. godt å få det i havn og før lillebror kommer[:)]

hei hei :)
kommet igang med dagen her og:)
Sitter å trykker litt før Aaron skal ha mat å bleieskift, å Amalie'n min danser rundt omkring etter musikken fra "camp rock" filmen ;)

må skryte litt av gutten min og, for han gjør meg virkelig ikke utslitt og søvnløs om nettene,, ( slår sikkert om nå som jeg er så dum å nevner det :P), men jeg hadde sett for meg litt mere nattevåk og amming å sånt, men han sover for det meste på natta igrunn,, :)  å sryte selvfølgelig av godjenta mi. var svært spent på hvordan hun skulle ta det når vi kom hjem ,. hun er jo for det første vant til å være alene med meg , å så ble det jo litt annerledes barseltid siden aaron kom så tidlig, men jammen overrasker den jenta meg . hun er en suuuuper storesøster som hjelper til med det meste, og koser og er god med lillebroren sin, å sier at han er så fin å sånn. hun er nesten for snill til tider, men er kjempeflink til å høre etter når hun får beskjed om at hun er for hardhendt eller lignende :) kjenner jeg er skikkelig stolt av henne ! :)

det var dagens lille skrytemelding herifra:P

ha en fin dag damer:)

Back
Topp