Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig godt å ha familie nær seg - både i beliggenhet og relasjon.Også er det leit når besteforeldrene ikke virker noe særlig interesserte i barnebarna..
Mamma og pappa bor 50min unna oss, og svigers bor 25min unna. Hvem klager på at det er lang vei til oss tror du..?
Har han mange søsken da?
Godt at dere har kontakt med dem da iallfall. Det betyr.nok en del for jentene også.![]()
Æsj, Hermine hoster så fryktelig nå i kveldfjerde gangen nå at hun får hosteanfall så hun brekker seg
hva kan man gjøre eller gi? Får så vondt av henne![]()
Oij oij oij ke dåkk skravel her inne altåskravle-damer
Nooo sak vi sjå her
I dag ha eg å Fie vøre en del ute i sola å kosa åssFie prestert å bit meg i låret så eg vart blå
Men ho fekk vest hør det...og vart litt fornærma...men men gjekk over!
Ellers så ha eg sørfa på nætte på leiting etter ny seng
og ainna små møbla
Fie søv utrule mysje på dagtid no når den der tainna e på tur...og tygg på ALT og aillog har dåle matløst (men det e åg pga a varmen) va 28 grader her i dag...
Men eg får no i ho nokk syns eg, og ho drekk jo mælk når ho legg seg tell kvar kvila å tell kvelds
Ho e ei sta lita frøken...ha en "krangel" me ho i dag ang stikk-kontaktn...ho SKA fenger på den, og eg sei NEI og e streng i stemmen...og tar bort handa....også bruk eg å knips ho litt på fengran når det andre ikje nødt, men ho gjer seg ikje....det endt me hyl skriking i dag, også krabba ho i full fart å satt å furta i 1-2 mnutta før ho fant nå ainna å lek med
Eg kjenn eg gleeed meg som ein onge på julaftn tell å få ein egen plass tell meg å Fie snuppa <3
Det ska bi så gooodt!
Men samtidig så grur eg meg tell ho ska i barnehagen, eg trur det bi tungt å ska fær i fra ho etter et par daga med tilvenning!.....Huff! bi sekkert å skrik heile veien tell skola
Men eg ha hørt så mye skryt fra den der barnehagen at eg trur ikje det bi et problem når ho venn seg tell å va der
E bære det at eg syns ho e så liiiitaHo e jo lita av str forhold til alder
men ho e stor til sins
Ofte trur ho at ho e flenkar enn ho egentle e
No ska eg faktisk legg meg snart kjenn eg! så eg e utkvilt tell Fie ska opp i 7 tia i mårra![]()
Done, hjelper ikkeoj dastakkars lille, og dere også! kjølig rom og hevet hodedel i senga kan kansje funke litt?
Done, hjelper ikke![]()
hahaha har hun begynt med trass allerede?Sånn er Liana å! hun ler og smiler med et lurt blikk i ansiktet om hun får høre ordet "nei", og gjør det hun har tenkt til uansett.. MEN om vi kommer å tar hun vekk eller hindrer hun i å gjøre det hun ikke får lov til, så får vi hørt det ja!
og hun kommer etter oss for å slå og bite
Er mye nytt og spennende for dere i den nærme framtid da! men alt kommer nok til å ordne seg![]()

Pleier å gi litt svakt oppvarmet olivenolje. En spiseskje. Hjelper bestandig. God bedring tiø HermineÆsj, Hermine hoster så fryktelig nå i kveldfjerde gangen nå at hun får hosteanfall så hun brekker seg
![]()
hva kan man gjøre eller gi? Får så vondt av henne![]()
Hahaha, åja ho kjæm etter dåkkhihi
Fie e åg sånn at ho ser på meg med hode bøyd ned, og ser på meg med sånn "over brillan" blikk også snurp ho munn tell en tynn strek også strekk ho seg etter det ho ha tenkt å ta i eller rør uansett om eg ha sakt nei
Ho e faktisk begynnt å hærm etter meg...Når eg sei "nei, nei" så sei ho "ei ei ei" og rest på hode
Eg hold på å begynn å flir då, men eg klar å hold meg
![]()