God morgen onsdag!

ja det er jo ikke store forkjellen akkurat.. hadde jo vært litt bedre om han kom med noe mer ordentlig mat som man får mer næring og energi av dao_O Håper du finner noe på netflix som faller i smak ;)
og selvom jeg hadde hatt problemer med dette, så prøv å nyte kvelden ;)
Takk for det, søta!! ;)
Neida, det går greit når man først har blitt forlatt.. Nå blir det chickflicks og lakking av negler ;) , meeeeeen jeg må nok ai at det ikke frister av gjentagelse av svigersferie om det er sånn det skal være.. Veldig synd, for de har DEN sjangsen til å bli kjent med et barnebarn de ikke har spesielt med relasjoner til, også driter de seg ut. Veldig stor forskjell på hans foreldre og mine foreldte..
Det som jeg også syns er litt spesielt (og som jeg på en måte godter meg litt over, ondskapsfull som jeg er), er at svigermor til stadighet klager over SIN mor fordi HUN ikke tar kontakt med sine barnebarn, sååeh svigermor holder på å bli som sin egen mor med andre ord..

Høres lurt ut da :D
Vi er ikke så veldig mye i sandkassa om dagen, det er ikke skygge der. Men han er mye i hagen, på gresset og plattingen! I går måtte vi lukke grinda, for han krabbet så fort etter T på asvalten at han fikk skrubbsår som blødde på knærne :o
Oioi, blitt fart i fyren!!! Ja da må man passe på!
Er ikke stor fare for at hun får for lite skygge her oppe da :p vært litt sol idag, men er kald vind så ble ikke akkurat hett ;)

Hehe.. Bare å belae seg på flere drittkveldetr tror du? ;)
Snop er jeg ikke noe særlig på, men colabokser har vi fullt av i den elekriske kjølebagen vår. Gull verdt den der asså!!
Haha, alltid beredt vettu! :p ville heller vært klar for å ha det hyggelig alene, enn å risikere å sitte med skjegget i postkassa og nada søtsaker :p ;)

Ja, det kan du si! Jeg spiser fastfoo med jevne mellomrom jeg asså, men akkurat Mc-mat syns jeg ikke er noe godt. Får vondt i magen av det..
Det som er litt dumt her, er at de stenger restaurantene midt på dagen og åpner som regel ikke før 17-18. :confused: MEN i morra skal mæmsen finne en fin plass å spise..
Joda, fastfood innimellom er jo ok, ingen ting å utsette på det =)

Oioi, blitt fart i fyren!!! Ja da må man passe på!
Er ikke stor fare for at hun får for lite skygge her oppe da :p vært litt sol idag, men er kald vind så ble ikke akkurat hett ;)
FART ja, hehe, det er det ingen tvil om. Har lastet opp en liten video av gå-trilleturen hans i stua i dag, skal legge ut straks :D
I dag måtte vi nekte han å krabbe ut pga feberen. Trillet en kjapp tur til byen da, gikk mot sola, så han hadde skygge hele veien. Men han hadde høyere feber i kveld, så vi skulle nok holdt oss hjemme :eek:
Synes det er litt vanskelig det der. Det er så varmt og godt ute, svalt i skyggen, men ikke kald vind. Burde være greit å være litt ute i skyggen om han er i humør, eller?

Haha, alltid beredt vettu! :p ville heller vært klar for å ha det hyggelig alene, enn å risikere å sitte med skjegget i postkassa og nada søtsaker :p ;)
Hehe.. True, true. ;)
Som sagt så er det greit når han først har dratt. Slipper å rette sinnet mitt mot noen da, når det bare er søte meg og en sovende baby her liksom. (Frykter jeg lider av konstant PMS for tida..)

Hehe.. True, true. ;)
Som sagt så er det greit når han først har dratt. Slipper å rette sinnet mitt mot noen da, når det bare er søte meg og en sovende baby her liksom. (Frykter jeg lider av konstant PMS for tida..)
Ville han ikke bli igjen med deg da?

Takk for det, søta!! ;)
Neida, det går greit når man først har blitt forlatt.. Nå blir det chickflicks og lakking av negler ;) , meeeeeen jeg må nok ai at det ikke frister av gjentagelse av svigersferie om det er sånn det skal være.. Veldig synd, for de har DEN sjangsen til å bli kjent med et barnebarn de ikke har spesielt med relasjoner til, også driter de seg ut. Veldig stor forskjell på hans foreldre og mine foreldte..
Det som jeg også syns er litt spesielt (og som jeg på en måte godter meg litt over, ondskapsfull som jeg er), er at svigermor til stadighet klager over SIN mor fordi HUN ikke tar kontakt med sine barnebarn, sååeh svigermor holder på å bli som sin egen mor med andre ord..

hehe høres greit ut det da ;):)
Skjønner at det ikke frister med en gjentagelseo_O synd for dem at de ødelegger for seg selv! For etter mitt syn, så er det jo de som taper på det, og ikke omvendt ;)

haha ja det er ofte sånn! man klager på sine foreldre osv. men har lett for å gjøre det samme forde :P

Her har ikke samboer noe kontakt med faren sin, og blir lite med hans mor siden faren er rundt hun konstant! :P Så bestemor på den siden har sett jentene kun 1 gang, og det var når Liana var nyfødt :( Faren hans vil ikke la mora dra noen sted uten han:eek:o_O så derfor kan ikke hun komme på besøk heller!
Men søsknene ser vi ofte da!

godt vi har min familie her vi bor :D Familien til samboer bor 2,5 time unna ;)

OG ØLEN! Ahahahaha!! Det høres ut som at du kjenner mannen min og nettopp kom med den mest passende straffen til han..;) :D

hahahah :D har vokst opp med 3 søsken, så vet hvordan man straffer noen "uskyldig" :P

FART ja, hehe, det er det ingen tvil om. Har lastet opp en liten video av gå-trilleturen hans i stua i dag, skal legge ut straks :D
I dag måtte vi nekte han å krabbe ut pga feberen. Trillet en kjapp tur til byen da, gikk mot sola, så han hadde skygge hele veien. Men han hadde høyere feber i kveld, så vi skulle nok holdt oss hjemme :eek:
Synes det er litt vanskelig det der. Det er så varmt og godt ute, svalt i skyggen, men ikke kald vind. Burde være greit å være litt ute i skyggen om han er i humør, eller?

Jeg hadde gjort det om det ikke er kjølig eller kald vind.. for er jo først og fremst det at man holder dem inne når det er kaldt ute, for varme hjelper feberen/kroppen å "bekjempe" basiluskene :P

Jeg hadde gjort det om det ikke er kjølig eller kald vind.. for er jo først og fremst det at man holder dem inne når det er kaldt ute, for varme hjelper feberen/kroppen å "bekjempe" basiluskene :p
Ja, det føles bare så feil om han ikke er feberfri. Men det er på kvelden de som oftest får høy feber. På formiddagen i dag hadde han 38,5. Men ved leggetid 39,2!

Ville han ikke bli igjen med deg da?
Nei, er'u gærn'n.. Han er ikke vanskelig å be med på noe, spesielt når kjerringa er sur av seg. Skjønner det på en måte, for jeg er ikke nådig av meg når jeg blir sur, men det hjelper ikke på stemninga når han ikke kan si ifra skikkelig til familien sin i utgangspunktet! Han er ikke en tøffel, men hat haaaater konflikter og unngår dem så godt han kan.

Jah, big time kjip! Kanskje jeg bare skal pakke bilen og kjøre hjem, så kan han sitte der og kose seg.med kinoen sin?
Håhåå... :p
Neeeih, i kveld skal vi planlegge hva vi tre vil finne på i.morra, også gjør vi det sånn.
Ja det høres lurt ut
(å planlegge, ikke å stikke av...!)

hehe høres greit ut det da ;):)
Skjønner at det ikke frister med en gjentagelseo_O synd for dem at de ødelegger for seg selv! For etter mitt syn, så er det jo de som taper på det, og ikke omvendt ;)

haha ja det er ofte sånn! man klager på sine foreldre osv. men har lett for å gjøre det samme forde :P

Her har ikke samboer noe kontakt med faren sin, og blir lite med hans mor siden faren er rundt hun konstant! :P Så bestemor på den siden har sett jentene kun 1 gang, og det var når Liana var nyfødt :( Faren hans vil ikke la mora dra noen sted uten han:eek:o_O så derfor kan ikke hun komme på besøk heller!
Men søsknene ser vi ofte da!

godt vi har min familie her vi bor :D Familien til samboer bor 2,5 time unna ;)
Veldig godt å ha familie nær seg - både i beliggenhet og relasjon.:) Også er det leit når besteforeldrene ikke virker noe særlig interesserte i barnebarna..:confused:
Mamma og pappa bor 50min unna oss, og svigers bor 25min unna. Hvem klager på at det er lang vei til oss tror du..? :p

Har han mange søsken da?
Godt at dere har kontakt med dem da iallfall. Det betyr.nok en del for jentene også. :)

Skjønner deg godt! Hadde samme problemet selv her i mai da Hermine hadde den 4.barnesykdom. Tok henne ut i skyggen på verandaen, var jo varmere der enn inne likevel ;) går nok fint, de skal jo ikke bli overopphetet heller ;)

Ja, det føles bare så feil om han ikke er feberfri. Men det er på kvelden de som oftest får høy feber. På formiddagen i dag hadde han 38,5. Men ved leggetid 39,2!

Ja her også øker det på når kvelden kommer.. Om dem har hatt en feberfri dag etter flere dager med feber, så kommer til tilbake på kvelden:eek: Men skjønner at det føles feil å ha han ute når han har feber, men er det sånn som her, som temperaturen er samme ute og inne, så burde det ikke ha noe å si?

Back
Topp