God morgen onsdag!

Sånn er jeg også.. Hun kommer først.:)
Har, for andre dagen på rad foreslått middag kl.17 - SENEST kl. 17.30. Fikk klarsignal på dette i dag, og siden vi skulle tilbake til hotellet, mens resten av gjengen skulle spille minigolf etter en tur på badeland i dag, skulle vi se etter en grei restaurant. Sendte mld til svigermor om at det var vanskelig å finne noe som passa til alle, og fikk svar kl.16 om at vi kunne se på det sammen når de kom hjem og at de skulle ta kontakt. Kl.17.50 kom de.. Jeg blei så irritert at jeg boikotta hele greia! Dette er andre dagen på rad vi ikke fikk deltatt på middag fordi det blir for seint.. Syns det er dårlig gjort å ikke kunne ta litt mer hensyn når vi blir enige om å spise seinest 17.30 ! Skjønner at svigerinna har flere barn, men vi er her vi også!!

Så i morra drar vi ut og spiser for oss selv i 16-17tida.:)
Da hadde jeg også blitt kjempeirritert! Nei, det er kanskje litt vemodig, men sikkert også deilig, å gå ut å spise bare dere tre! Men det ville vi også gjort! ;)

Hm. Vurdert smokk ved utelek? :-p
Jepp! Hun plukker den ut, stapper inn sand og dytter smokken etter :eek: :p råd mottas gjerne! ;) lurer på om jeg må være strengere når jeg sier nei, men som oftest synes hun bare det er gøy når jeg blir streng :confused:

Godt mulig det. Jeg skrev bare hva hun tenkte jeg ;) og så er det kanskje forskjell på babyer og voksne.
Jeg blir ikke uthvilt av små dupper, men andre blir kanskje det.
Hun snakket forresten ikke bare om to typer søvn (dyp søvn og REM-søvn.) det er flere faser. Men jeg gidder ikke å sitere hele boka for få frem poenget :-p det funker på Lillebror.
For meg er det nok å duppe i 5 minutter! Så kan jeg føle meg MYE freshere og får masse mer energi :) satser på at det er der Hermine får powernapene sine fra :p

Jepp! Hun plukker den ut, stapper inn sand og dytter smokken etter :eek: :p råd mottas gjerne! ;) lurer på om jeg må være strengere når jeg sier nei, men som oftest synes hun bare det er gøy når jeg blir streng :confused:
Aner ikke jeg
Teodor gjorde det aldri..
Men sånn ellers om det var noe han gjorde som vi ikke ville, var han veldig lett å avlede.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Aner ikke jeg
Teodor gjorde det aldri..
Men sånn ellers om det var noe han gjorde som vi ikke ville, var han veldig lett å avlede.

Vanskelig å avlede når hun helst vil leke i sanda og måkke med spaden...hun vrææææler da om vi foreslår dissa eller sklia e.l. I stedet :confused: :p

Høres ikke lett eller bra ut:eek: Har nesten aldri opplevd det selv, så vet ikke.. kansje du da må være litt strengere ja, og evt ikke la hun leke i sanda?o_O:eek: Liana også bare gliser og ler når vi sier nei til hun. heheh forstår godt hva "nei" betyr, men bryr seg ikke litt engang :P

Hææææ
Så utrolig korttenkt og dårlg gjort. Hva sier gubben da?

I væt!! Og nå er jeg SKIKKELIG sur da, siden jeg ikke har fått spist på lenge!! :mad:
Han sier ikke noe spesielt.. Han er enig med meg, men sier ikke noe hardt til dem liksom. Liker at han står opp for oss jeg da!
Nå har gjengen kommer hjem fra McDonald's (glad jeg slapp den forsåvidt) og nå skal de på kino. Mannen skal bli med dem, så happy fuckings holiday sier jeg bare..

I væt!! Og nå er jeg SKIKKELIG sur da, siden jeg ikke har fått spist på lenge!! :mad:
Han sier ikke noe spesielt.. Han er enig med meg, men sier ikke noe hardt til dem liksom. Liker at han står opp for oss jeg da!
Nå har gjengen kommer hjem fra McDonald's (glad jeg slapp den forsåvidt) og nå skal de på kino. Mannen skal bli med dem, så happy fuckings holiday sier jeg bare..

Høres utrolig kjipt og irriterenes ut:( hadde blitt dritsur om alt dette hadde skjedd meg!:eek: blir du sittende igjen alene du da?o_O uten mat?

Mac-ern? Var DET det de fant ut var lurt å ta med alle ungene på på en sen middag og kanskje mange timer uten mat? Nei...! Ta utgangspunkt i et tidspunkt dere vil spise, sier nå jeg, og velg koseligere, sunnere og mer renslige forhold ;) :o

Vanskelig å avlede når hun helst vil leke i sanda og måkke med spaden...hun vrææææler da om vi foreslår dissa eller sklia e.l. I stedet :confused: :p
Hun vet hva hun vil, tøtta di :D

Bestill deg pizza til hotellet, og kos deg på verandaen ;) og kjøp inn masse snop og brus så du har parat til de neste kveldene ;)

Hun vet hva hun vil, tøtta di :D
Øh, ja, DET kan man trygt si :p mannen sa at de skal begynne å leke i skogen i stedet for på lekeplass, for hun er ikke like ivrig på å spise lyng :p

Øh, ja, DET kan man trygt si :p mannen sa at de skal begynne å leke i skogen i stedet for på lekeplass, for hun er ikke like ivrig på å spise lyng :p
Høres lurt ut da :D
Vi er ikke så veldig mye i sandkassa om dagen, det er ikke skygge der. Men han er mye i hagen, på gresset og plattingen! I går måtte vi lukke grinda, for han krabbet så fort etter T på asvalten at han fikk skrubbsår som blødde på knærne :o

Høres utrolig kjipt og irriterenes ut:( hadde blitt dritsur om alt dette hadde skjedd meg!:eek: blir du sittende igjen alene du da?o_O uten mat?
Ja, det er ikke noe kjekt!!
Han spang ut for å kjøpe noe mat før han dro, og når han kom tilbake fikk jeg valget mellom kebabrull og hamburkertallerken. Kunne like godt blitt med på Mac-ern da.. Åt noen biter av burgeren (nok til å holde blodsukkeret i sjakk) også heiv jeg resten. Skal se på netflix og drikke cola nå.

Bestill deg pizza til hotellet, og kos deg på verandaen ;) og kjøp inn masse snop og brus så du har parat til de neste kveldene ;)
Hehe.. Bare å belae seg på flere drittkveldetr tror du? ;)
Snop er jeg ikke noe særlig på, men colabokser har vi fullt av i den elekriske kjølebagen vår. Gull verdt den der asså!!

haha nei det smaker ikke like godt som sand :P heheeh

Ja, det er ikke noe kjekt!!
Han spang ut for å kjøpe noe mat før han dro, og når han kom tilbake fikk jeg valget mellom kebabrull og hamburkertallerken. Kunne like godt blitt med på Mac-ern da.. Åt noen biter av burgeren (nok til å holde blodsukkeret i sjakk) også heiv jeg resten. Skal se på netflix og drikke cola nå.

ja det er jo ikke store forkjellen akkurat.. hadde jo vært litt bedre om han kom med noe mer ordentlig mat som man får mer næring og energi av dao_O Håper du finner noe på netflix som faller i smak ;)
og selvom jeg hadde hatt problemer med dette, så prøv å nyte kvelden ;)

Mac-ern? Var DET det de fant ut var lurt å ta med alle ungene på på en sen middag og kanskje mange timer uten mat? Nei...! Ta utgangspunkt i et tidspunkt dere vil spise, sier nå jeg, og velg koseligere, sunnere og mer renslige forhold ;) :o
Ja, det kan du si! Jeg spiser fastfoo med jevne mellomrom jeg asså, men akkurat Mc-mat syns jeg ikke er noe godt. Får vondt i magen av det..
Det som er litt dumt her, er at de stenger restaurantene midt på dagen og åpner som regel ikke før 17-18. :confused: MEN i morra skal mæmsen finne en fin plass å spise..

Hehe.. Bare å belae seg på flere drittkveldetr tror du? ;)
Snop er jeg ikke noe særlig på, men colabokser har vi fullt av i den elekriske kjølebagen vår. Gull verdt den der asså!!

haha drikk opp alle sammen før dem kommer tibake :P

Back
Topp