Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så braMen de er visst litt norske her inne og, ser jeg..:
Forum-statistik
505 registrerade användare har lagt 237 inlägg i 39 forum. Det er for øyeblikket 66 emner.
[:D][:D][:D]
Hehe. Den quoten altså!Så brablir jo spennende å høre om han hadde nok melk!
Bryr meg ikke om at quoten gikk bananas her
*Surfer mobilt*
Så godt å høre at nattevakta gikk bra.Ha en velfortjent og god dags søvn når du kommer hjem!
Her hst vesla våkna 05.30 de siste dagene, men vi slumrer i senga sammen alle tre.. Skal snart ordne oss og gå ned til frokost nå.
I går kosa vi oss på stranda ved Rocksjön hele dagen, i sol og gode temperaturer. Vi måtte kjøpe oss take -away og spise på rommet, da vesla var klar for senga mens resten av følget ville ut og spise. Syns middag kl.18 blir for seint når Jenny legger seg 19-19.30..
Vi har ikke ikke hørt noe som helst om festivalen, så vi venter i spenning..![]()
Det høres litt kjent ut, bortsett fra at Lillebror pleier å være tett og forkjølet lenge i strekk før han blir bedre.Jeg er på jobb, igjen![]()
Endelig har vær som føles som sommerkan i det minste ha shorts på
Hermine er forkjøla, igjen, nå hoster hun noe voldsomt og det surkler i brystet hennesmamma syntes det hørtes ut som astma/allergihoste
så vi må nok ta oss en tur til legen! Siden det er tredje forkjølelse på en måned
mamma sa min bror hadde barneastma, og han var forkjøla hele tiden som liten
*Surfer mobilt*
Helt enig!! Skjønner jo at hun blir trøtt og sliten når rutinene blir brutt i fht måltider, dubber og sengetid, og jeg skulle gjerne holdt mer fast på rutinene i ferien. Søstra til mannen har fem barn og får mest å si siden hun har flest. Hun er ikke like bevisst på rutiner som meg, og blir med på det som er av aktiviteter - uavhengig av fem barn.Det er ikke så lett for andre å tilpasse seg folk med barn alltid.
Vi slet litt med det i ferien. Ikke så værst med Lillebror, for vi sov lenge på morgenen og da ble dagsovingen og leggetiden forskjøvet. Mennfpr T ble det slitsomt å spise middag kl 18-20-tiden (ja det var visst vanskelig å si en eksakt tid også - superlett å planlegge dagen og andre måltider), og legge seg altfor sent uten å få sovet eller hvilt på dagen...!
Ja takk til hverdag og egne rutiner etterhvert![]()
Rutiner er viktig, samtidig som jeg synes det er godt at ungene våre tåler litt forandring og forskyvning av tider osv.Helt enig!! Skjønner jo at hun blir trøtt og sliten når rutinene blir brutt i fht måltider, dubber og sengetid, og jeg skulle gjerne holdt mer fast på rutinene i ferien. Søstra til mannen har fem barn og får mest å si siden hun har flest. Hun er ikke like bevisst på rutiner som meg, og blir med på det som er av aktiviteter - uavhengig av fem barn.
Lykke til hos legen!Good morningPå vei til legen med Neline. Hu klager mye over ørene, men får se. Mathea er levert i bhgen med kaka, hu var så stolt
Ellers skal vi bare kose oss med god mat og bursdagsbarnet ikveld
Godt og første nattevakta gikk bra
ha ei fin dag, jenter
![]()
Nattevakt har gått fint, og enda er det tre timer til jeg er hjemme :-o
Ikke hørt noe fra mannen så jeg tipper alt er i orden hjemme og
Ikke store planene i dag. Jeg må nok sove litt
Ha en fin dag alle sammen!
Jeg er på jobb, igjen
Endelig har vær som føles som sommerkan i det minste ha shorts på
Hermine er forkjøla, igjen, nå hoster hun noe voldsomt og det surkler i brystet hennesmamma syntes det hørtes ut som astma/allergihoste
så vi må nok ta oss en tur til legen! Siden det er tredje forkjølelse på en måned
mamma sa min bror hadde barneastma, og han var forkjøla hele tiden som liten
*Surfer mobilt*
Good morningPå vei til legen med Neline. Hu klager mye over ørene, men får se. Mathea er levert i bhgen med kaka, hu var så stolt
Ellers skal vi bare kose oss med god mat og bursdagsbarnet ikveld
Godt og første nattevakta gikk bra
ha ei fin dag, jenter
![]()
Vakten er delvis hvilende, så jeg sov fra ca 01.30 til 05.45Ha en fin dag når du kommer hjem
Var det tungt med nattavakt? jeg hadde sikkert hatt problemer med å holde meg våkenhehe..
Vakten er delvis hvilende, så jeg sov fra ca 01.30 til 05.45
Lenger i strekk enn jeg er vant med hjemme, så det holder utrolig nok bra
Men ellers gikk det fint!
Kom hjem til guttene som hadde hatt en super natt. Flaske kl 01 og flaske kl 06.30 og sløving i sengen til 07.30!
Men så viser det seg at Lillebror har feber, stakkar! Kanskje det er medvirkende til at han sov så innihampen godt!
Nå sover han dupp etter å ha fått masse pupp
Håper han sover av seg litt feber!!!!
Ja, han virker ikke noe syk ellers. Mulig han blir tett ganske snart da, at det er derfor. Håper ikke det er ørene eller noe slikt...God bedring til Eskil! Kjedelig med feber! men godt det de har fått sove godt inatt..kan hjelpe mot feber det også![]()