God morgen, onsdag!

LadyDa

Elsker forumet
God morgen! Her startet dagen kl 5... det er ihvertfall litt bedre enn ellers denne uka..[&:] Men holder på med nattavvenning, så det er vel kanskje derfor. Synes avvenninga går fint ellers, mini spiste 18.30 igår og fikk melk igjen når han våkna nå[:)]. Så får vi bare håpe at han vil sove litt lengre igjen snart!!
I dag har vi ingen spesielle planer, var ute hele dagen i går, så tror vi skal ta det rolig i dag.. Jeg må vel drive med litt jobbsøking, og så får vi ta en trilletur etterhvert. Dere får ha en fin dag jenter[:)]

God morgen. Her startet dagen klokken 5 og det er skjelden så  jeg skal ikke klage.
Tok han med oppi sengen min og der fikk jeg juling,hadde håpet på et kvarter ekstra med søvn men det kunne jeg bare glemme[:)]. Så nå har Are spist og jeg skal ta meg en kopp te for jeg har vondt i halsen.
I dag skal jeg og Are besøke søskenbarnet mitt. Så i ettermiddag skal jeg på Cageball sammen med de på jobben. Gleder meg[:D].

ha en flott dag jenter!

God morgen [:)]
Mini har sovet urolig i hele natt og jeg måtte trekke bort dyna fra hodet flere ganger...
kl 04.46, gulpa mini såppas at både han og senga måtte byttes på og 05.20 var det bare å stå opp, for det var umulig å få han til å sovne igjen....
Nå har han akk sovnet igjen og håper virkelig han sover i ett par timer[;)][:)]
Her har d frosset på, det blåser og ingen tegn til sol, men vi ser fram til å fyre i peisen og spise middag hos minis oldemor i ettermiddag[:D][:D][:D]

Håper alle får en fin dag [:D]

god morgen[:)] niklas våknet rundt 6 engang... er stuuuptrøtt, så nå skal vi straks ha litt frokost, og vekke storesøster.
så i dag skal vi spenst og bare være hjemme tenkte jeg. tar det som det kommer. Sola skinner og ser ut til å bli en strålende dag![:)]
Ha en fin dag alle sammen[:)]

God morgen,

Her er vi også på nattavvenning LadyDa og i natt gikk det ikke så greit. Altså gikk jo greit med tanke på at småen ikke fikk pupp før kl 5, men gikk ikke greit med tanke på søvn.... Trøtt ja. Dropper kaffen og venter på småens morgendupp så jeg kan sove litt mer selv også.

Ellers skal vi innom barnehagen hvor vi har fått plass i dag for å hilse på.

Ha en flott dag alle sammen [:D]

god morgen. i natt har vi jentene vært alene hjemme, så når snuppa våknet i natt  ble det litt mer kos en vanlig[:D] men vi har sover godt begge to å våknet ikke før halv 7. jeg hadde håp om at vi skulle sovne igjen men da ville bikkja ut og ungen var lysvåken.
i dag skal vi på barselgruppe på hs. gleder meg til å se hvor stor snuppa har blitt, lenge siden jeg har sjekka[:D] så skal vi på middag til mamma hjemmelaga kjøttkakaer.

ha en flott dag

good morgen!her har natta gaatt bra, han har kjefta og smelt l?tt ? sövne, men ?kke vaaknet. dagen er v?d aapen og v? er ?kke helt s?kra paa hva v? skal f?nne paa[:)]

God morgen. Da er jeg på plass på jobb igjen etter min siste fridag midt i uken i går. Fra neste uke jobber jeg 100%[:D]

Natten har vært vanlig her- synes så synd i dere som sliter med nettene fremdeles. Lillegutt her la seg kl. 19 og sov til 0550- så helt som vanlig for oss.

Idag må jeg ut og løpe litt etter jobb tenker jeg. Bare et par dager igjen før Holmenkollstafetten nå og jeg har begynt å få panikk for at jeg ikke skal klare å løpe hele etappen min! [&:] (Tvangstanker, haha)

Ønsker alle en strålende dag!!!! Her er det nydelig sol, så jeg håper tempen tar seg opp ila dagen også!

ORIGINAL: Chinchilla

God morgen. Da er jeg på plass på jobb igjen etter min siste fridag midt i uken i går. Fra neste uke jobber jeg 100%[:D]

Natten har vært vanlig her- synes så synd i dere som sliter med nettene fremdeles. Lillegutt her la seg kl. 19 og sov til 0550- så helt som vanlig for oss.

Idag må jeg ut og løpe litt etter jobb tenker jeg. Bare et par dager igjen før Holmenkollstafetten nå og jeg har begynt å få panikk for at jeg ikke skal klare å løpe hele etappen min! [&:] (Tvangstanker, haha)

Ønsker alle en strålende dag!!!! Her er det nydelig sol, så jeg håper tempen tar seg opp ila dagen også!

haha godt aa höre det ?kke bare er meg som har et 'veloppdragent' barn[8D] faar nesten daarl?g samv?tt?ghet jeg naar jeg hörer paa de som sl?ter om natta!

ORIGINAL: MalinDalin

haha godt aa höre det ?kke bare er meg som har et 'veloppdragent' barn[8D] faar nesten daarl?g samv?tt?ghet jeg naar jeg hörer paa de som sl?ter om natta!

Dere BURDE ha dårlig samvittighet

Hihihi, neida, nyt søvnen dere kan få, jeg er da bare en smule misunnelig, ti-hi [:D][:D][:D]

ORIGINAL: rostan

ORIGINAL: MalinDalin

Dere BURDE ha dårlig samvittighet

Hihihi, neida, nyt søvnen dere kan få, jeg er da bare en smule misunnelig, ti-hi [:D][:D][:D]

Hehe.... hjelper det hvis jeg sier at Sebastian gråt og sutret fra kl. 16- 1830 i går??? Lille tanntrollet har det ikke supert alltid!

Goood moooorgen[:D]
Først og fremst: *bank i bordet*
for snuppa sovna i gårkveld uten skriking[:D] La seg til for å sove etter 5 minutt:):)
Så sov hun til kl. 08:30[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
Med 2 våkenperioder i natt da:/:/
Skal trille tur i dag, blir morro:)
Ha en god dag store og små:)

Her har vi hatt ei super natt- som alltid. Snuppa la seg 19.30, og sov til ca 8 i dag [;)]
I dag har vi ingen planer, men begynner å bli mer travelt nå, snuppa har lært å komme seg framover nemlig, -både på magen og på rompa, så nå gjelder det å følge med [:)]

Ser ut som været skal bli bra, så det blir nok en trilletur [:D]

Ha en super dag alle mammaer og søte små [;)]

gooood morgen alle sammen[:D]
Her våknet pusene mine kl halv åtte,da minstemann sovnet halv åtte i går,så hun har sovet i 12 timer i strekk[:)]solen skinner ute og været er nydelig!
Gutten min er kommet seg på skolen,så nå er det litt mat før jeg drar på trening.
I dag skal vi bare kose oss og det blir nok en tur etterpå.
Jeg er så forelsket i kjæresten min!plutselig blomstrer forelskelsen opp igjen..hehe...!
Han er så god![;)]
Ha en fin dag dere[:D]

God dag, så heldig dere er som har unger som sover så lenge.
Snuppa mi sov fra 1930 til 0530 i dag. også har hun blitt så tullete når vi skal legge henne. reiser seg opp hele tiden. Bruker sikkert opp til en halvtime-time før hun blir sliten sovner.

Men jeg sitter på jobben som vanlig, ganske stille her i dag, så det er deilig. Skulle ønske jeg hadde fri i dag, er jo så sinsykt fint vær ute.

Ha en fin dag alle sammen

God morgen onsdag : )
Elias har sovet hele natten , og jeg uthvilt =)
I dag skal vi trilletur og bare slappe av<3

Ha en fin dag jenter <3

[:D]

God "morgen" [8D]

i dag har jeg ryddet og styrt på her hjemme, deilig å ha vinduer og dører oppe for å lufte uten å fryse seg ihjel[8D] nydelig vær! nå skal vi straks ut å trille tur før vi henter storesøster som har vært på akvariet med barnehagen i dag[:D][:D]

Back
Topp