God morgen, Onsdag!

H i l l a

Forumet er livet
God morgen people![:D]

Håper alle har hatt en fortreffelig natt. Her har nattevakta gått forbausende fort. Selv hvor lite jeg har sovet i forkant[:)] Godt! Nå skal jeg hjem og spise frokost snart, og så bærer det til lege igjen. Ortopeden skal bestemmme seg for hva han vil gjøre med skuldere min som konstant er betent[8D][>:]

Ønsker alle en riktig flott dag. Nå skal jeg gå runde, sette på kaffe og måke snø av bilen(noen som er T O T A L T feil[:@])

[:D]

god morgen Hilla! Haaper doktor mannen finner ut noe lurt da, ?kke kult aa gaa rundt med vondter hele tiden!

Her var det morgen klokken 6[&:][&:],og han la seg 20.30 i går. Alt for seint men slik er det når man er ute å shopper. Så håper han sover litt lengere i morgen. I dag skal vi kjøpe oss gassgrill så skal vi til mamma og pappa å levere hengeren som vi låner. Ellers skal vi bare slappe av å ordne litt her hjemme.
Må vel på butikken å skaffe litt snacks til i morgen,får da kommer mine to venniner[:D][:D],med sine små!

God morgen! Fin natt her, mini våkna først 06.15, og det er jeg fornøyd med[:)] I dag skal vi øve på å si "pappa", siden mini idag har begynt å si "pa" og "dappa"[:D] Ellers har vi ingen spesielle planer, det er litt regn i luften i dag, så vi får se om det blir noe trilletur eller ikke.. Dere får ha en fin dag, jenter!

god morgen til dere!

Her våknet vi halv seks...jeij!men har sovet godt i natt[:)]
Så nå er jeg klar for å kjøre gutten min til skolen og jeg er kledd og klar for trening[:)]
Kaffien smaker ekstra godt i dag....nyyyter den[:)]
Det blåser og regner ute....grrrrr....og jeg som trodde det skulle bli fint vær i dag?
Ha en fin dag alle sammen[:)]

God morgen! [:D]

Etter mye tull med leggingen i går ble det en bra natt. Oppe 2 ganger for mat bare. Morgenen startet halv 6 da, men det går bra.

Nå er alle barna sendt avgårde til skole/barnehage. Jeg og småen er igjen og skal kose oss litt før vi skal ta turen til Grimstad og besøke ei venninne jeg har fra barneskolen [:D] Gleder meg veldig [:D][:D][:D]

Ha en flott dag alle sammen.

H i l l a: håper legen finner ut av det og gjør deg god i skulderen!

God morgen...
Natta var bra, hu våkna 2 ganger, gjort det de 3 siste nettene nå, i stedet for 5![:D]*fingre krysses*
Skal være hjemme i dag. Kose oss:)
Vi øver litt på å sitte selv nå:)
Ha en fin dag:)

i dag begynte dagen klokken halv7 etter en forholdsvis rolig natt.....smurfen var våken rett etter at eg la meg kl 12, men sovnet fort igjen.
Klokken 4.30 våknet han igjen, men ville ikke ha melk. Han sovnet etter ca tre kvarter og våknet igjen til halv 7.

Så vi har hatt en god natt.....

God morgen alle sammen.

Skulle egentlig ha skole hele uka men på skolen i går fikk jeg høre det ikke ble noe mer skole denne uka. Deilig synes jeg. Synes det er godt å være hjemme med jentene[;)]
Men blir jo en del studering når jeg får tid da.
I dag har vi altså ikke noen spesielle planer.
Har nå gjort unna en del husarbeid.
Blir vel en trilletur utpå dagen[:D]

Ha en fin dag alle sammen[:D]

God morgen onsdag !
I dag begynte dagen halv ni .
Nå sitter han å leker på gulvet , mens jeg slapper av litt.

I dag skal vi slappe av og kanskje bort en tur =)

Back
Topp