God morgen Mars-mammaer!!

Maybs

Elsker forumet
Her på sunnmøre e det sol og flott ver idag!! [:D][:D] Deilig... Bli trilletur då idag ja..
Ka du sei Gabriela...  [8D][8D] E du klar??
Dennis e litt sylta, men ingen feber so oss prøva ut en tur idag..[:)][;)] åsso bli det vel litt husrengjøring i løpet av dagen også...!

Ka planer andre he idag da?

Ikke så heldige med været her, grått og iskalde 8 grader! Menmen, ut og trille skal vi allikevel, ned til byn og kjøpe noen småting. Og så stikker vi innom en spedbarnsgruppe på bydelshuset her, for de med barn fra 0-1 år.

Og så blir det risengrynsgrøt til middag, mmmm, det er alltid godt!

ORIGINAL: Heather

Ikke så heldige med været her, grått og iskalde 8 grader! Menmen, ut og trille skal vi allikevel, ned til byn og kjøpe noen småting. Og så stikker vi innom en spedbarnsgruppe på bydelshuset her, for de med barn fra 0-1 år.

Og så blir det risengrynsgrøt til middag, mmmm, det er alltid godt!

Ja, prøva å trille kvar dag men e alltid so masse kjekkere når det e fint ver.. [:D]
Graut hørtes veldig godt ut... hmmm kanskje det til middag idag... [8D][:)]

God morgen. [:)]

Her i Trondheim er det nydelig vær i dag. Blir minst to trilleturer i dag ja. [:)] Skal på barseltreff på helsestasjonen kl 12.15, med fysioterapaut til stede. Litt spent på det ja. [:)] Her blir det wok til middag. [:)]

ORIGINAL: Maybs

Her på sunnmøre e det sol og flott ver idag!! [:D][:D] Deilig... Bli trilletur då idag ja..
Ka du sei Gabriela...  [8D][8D] E du klar??
Dennis e litt sylta, men ingen feber so oss prøva ut en tur idag..[:)][;)] åsso bli det vel litt husrengjøring i løpet av dagen også...!

Ka planer andre he idag da?

god morgen selv[:)] jepp. vi er klar for trilletur i dag!
håpe dennis snart blir bedre[:o][:o] e så fælt når små bebiser blir syk[:(][:(]

Her er det oxo sol og mega vær, skulle egentlig vært ute nå ja..'
men jeg har blitt syk..snufs. influensa

god morgen.
grått og regn i bergen i dag [:(]

vi skal til mormor & morfar på middag i dag [:)]

Ja grått og trist her, men dagens tur er unnagjort + noen øvelser når jeg kom hjem. Avslapping resten av dagen tenker jeg. I natt sov lille Martin 10,5 timer så det var ny rekord[:D] sover nok ikke så mye som han pleier på dagen idag da vil jeg tro...

Skikkelig surt ver her i dag [:(] Skal ta en tur senere håper på litt mindre vind om ikke annet. Liker best å gå tur i fint ver men det går fint når jeg bare har fått meg ut døren.

Back
Topp