God morgen Mars-mammaer!!

Maybs

Elsker forumet
Kjenne det e deilig at oss he begynt på kvardagen ette påske... [:)] Dennis e fire uke idag også!! Helt utrulig ka fort tida gjenge..[:-][:-]
Her i gården trur ej det bli rydding og atter rydding, rart med det ka fort rotete her bli med fem personer å ei bikkje... [&:][8D] Åsso bli det nok en trilletur idag me.. tru ej.. he nokre kilo som skal av.. [8D][:'(]

Ka planer dåkke he idag da?

god morgen.
Deilig at hverdagen har begynt -og vi koser oss hjemme!!! [:D]
Vi har bare planer om å trille tur og hante bilder av prinsessa på fotoknutsen [:)]

go morgen[:D]her blir det litt rydding og vasking også..så skal jeg på en trille tur ned til byen og shoppe litt[:D] alex er også 4 uker i dag[:D][:D]tia flyr..ja det er godt å komme tilbake til hverdagen igjen..får ha en flott dag alle sammen[:D]

[:D]gooood morgen ja..
grattulerer med 4.uker dere[;)]
Markus er 6 uker i dag å i dag skal vi på 6 ukers kontroll.. skal bli gøy å se hvor mye han har vokst...

ha en suuuuuper dag alle sammen

good morning:)
i dag r jg et nytt menneske. bebisen var kjempeflink i natt...
tror han tidligere har merka kor frustrert e har vært, sånn at d har smitta over på han sjøl...
så i dag blir d nok bare å vær hjemme, slappe av og rydde litt[:D][:D][:D][:D][:D]
lika tilværelsen om dagen egentlig. har ikke dårlig samvittighet for at her til tider ser bomba ut[:)][:)][:)]

Jeg skal også ut og trille, og viss Solveig bestemmer seg for å sove litt etterpå også, skal jeg sette bilder inn i albumet hennes, litt sånn scrapbooking-light (er amatør!).

I kveld skal jeg til Neener og snuse på lille Trym [:)]!

God morgen! Gratulerer med 4 uker alle 15. mars bebiser [:D]
I dag må det ryddes litt, og kanskje bake brownies til jentene kommer i kveld. Har ellers tenkt oss ut på en trilletur ganske straks[:)]

vi har allerede vært ut i regnet og trilla imorges, og blir nok en tur i 1-2 tida også....ellers så ligger hun på brystkassa mi og sover så søtt akkurat nå, så vi blir på stedet hvil foreløpig[:D] ellers idag skal vi fortsette med bilder og babyalbum, og se an hvordan kvelden blir mellom 8-10 ikveld, da vi driver og prøver ut minifom til henne, for hver kveld i 5 dager nå sånn ca så har hun skreke til og slitt med magevondt og luftsmerter, og sånt prøver vi og dempe[:D]
Blir en rolig dag idag med andre ord[:D][:D]

Back
Topp